Orjanp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Mulig noe av dette har vært oppe før, men fant ikke noe på de første to sidene. Er det noen regler for hvor lang en signatur kan være? Synes jeg ser flere og flere som har signaturer over 10 linjer. Har også sett minst to på over 20 linjer. I retningslinjene står det Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk [*size=1][/size*] for å gjøre den mindre. m.a.o. ingenting om antall linjer. Når skal vi rapportere dette? Er det overhodet noen vits å rapportere dette? Skal det komme mail hver gang noen svarer i en tråd? Tidligere var det kun en mail når det første nye svaret kom, men nå virker det som om det kommer for hvert nye svar. Er det mulig/ønskelig å få subject i mail til å være slik som på det gamle forumet, altså inneholde topic til tråden i subject? Gjorde det mer oversiktig. Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 For det første skal hardwarespec's plasseres i dertil egnet felt i profilen. Dernest skal signaturer begrenses sterkt i lengden - vi har ikke satt noen norm på det, men 3-4 linjer burde holde i massevis (men BRUK size-taggen!). Signaturen er ment å inneholde en morsom kommentar, et sitat eller liknende. Det er ikke hensiktsmessig å rante i vei - tross alt postes signaturen stort sett hver bidige gang, og da er det begrenset hvor interessant teksten som står der faktisk er. Sagt på en annen måte: Bruk innsiden og litt velvillig fornuft. BTW: OrjanP - du kan jo begynne med å fjerne hardware-listen din og heller legge den inn der den hører hjemme. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det greieste er å skru av hele skiten. (jeg har kjørt forumet uten smilies, bilder, avatarer og .sigs nå i noen uker, og det er ufattelig digg) Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det greieste er å skru av hele skiten. (jeg har kjørt forumet uten smilies, bilder, avatarer og .sigs nå i noen uker, og det er ufattelig digg) Jepp, det er best slik. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 BTW: OrjanP - du kan jo begynne med å fjerne hardware-listen din og heller legge den inn der den hører hjemme. Sånn, fornøyd nå? Men vil dere at vi skal rapportere dette? Og hvis vi gjør det, blir det fulgt opp? Hvordan er det med mail greiene? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har rapportert MANGE store siggs på 14linjer+ og de blir alltid fjernet av moderatorer da. Anbefaler resten av dere å gjøre det også, slik at vi får et bedre forum å poste i Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Synes det bør automatisk MAKS være 2-3 linjer (hva ****** skal man egentlig si på 20 linjer?!?) - og at det bør automatisk være liten størrelse... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er automatisk på liten størrelse /me synes 5 linjer bør være max. En må da få lov til å ha litt i den Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har rapportert MANGE store siggs på 14linjer+ og de blir alltid fjernet av moderatorer da. Anbefaler resten av dere å gjøre det også, slik at vi får et bedre forum å poste i Blib..... MSN-meldinger til meg er ikke rapportering Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er automatisk på liten størrelse /me synes 5 linjer bør være max. En må da få lov til å ha litt i den enig 5 linjer er mer enn nok. du bør få frem det du vil på 5 linjer. Helst bør det være færre, men max 5 linjer. bilder og annet tull er bare irriterende. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har rapportert MANGE store siggs på 14linjer+ og de blir alltid fjernet av moderatorer da. Anbefaler resten av dere å gjøre det også, slik at vi får et bedre forum å poste i Blib..... MSN-meldinger til meg er ikke rapportering :lol: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Blib..... MSN-meldinger til meg er ikke rapportering Okay da, så jeg gir beskjed om lange signaturer Er det virkelig en så stor forskjell? Lenke til kommentar
iverrofs Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 er min for drøy? Skjønner ikke problemet..... hva har det å si egentlig? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er det mulig/ønskelig å få subject i mail til å være slik som på det gamle forumet, altså inneholde topic til tråden i subject? Gjorde det mer oversiktig. synes dette kokte bort litt, jeg og savner navn på tråden i subject feltet av mailen. Er dette mulig/ønskelig? Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Synes at det er for mange "wannabemoderators" i forumet.... De som er Moderatorer gjør en fin jobb. (jada... vet om at man skal rapportere ved overtramp av reglene) Kommer ustanselig innlegg som går på f.eks for mange smilies, for mange utropstegn, for lang sig, for dumt spørsmål, for dumt ditt, for dumt datt, osv. osv. Tror forumet hadde blitt bedre hvis en del av disse wannabe folka hadde roet seg og holdt seg til "Report" knappen... Og en annen ting også.. det er ufattelig mye syting og klaging på forumet. Se i julekalender tråden som et eksempel. Kan ikke folk la vær å svare når dem kommer med sure oppstøt om hver minste ting ? [edit: la til siste avsnitt] Endret 5. desember 2003 av picachu Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 er min for drøy? Skjønner ikke problemet..... hva har det å si egentlig? Den informasjonen du har i signaturen skal være under specs. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Synes at det er for mange "wannabemoderators" i forumet....De som er Moderatorer gjør en fin jobb. (jada... vet om at man skal rapportere ved overtramp av reglene) Eh, tenk deg det slikt.. Et forum uten moderatorer hadde vært ******. Et forum uten brukere hadde ikke eksistert. Så sammen bør man komme til enighet, og da synes jeg brukerene bør få lov til å bestemme litt konstruktivt av hva som bør være lov og ikke lov. Sier seg selv at pc signatur er TOTALT unødvendig når et slik felt finnes på profilen. Wannabe moderator, vel, iblandt må man jo klage - men skal bli bedre til å bruke report knappen - håper bare den funker bra Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Skal det komme mail hver gang noen svarer i en tråd? Tidligere var det kun en mail når det første nye svaret kom, men nå virker det som om det kommer for hvert nye svar. Er det mulig/ønskelig å få subject i mail til å være slik som på det gamle forumet, altså inneholde topic til tråden i subject? Gjorde det mer oversiktig. Jeg spør igjen jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå