Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Retro Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Pen ung dame dette med flotte bein. Interessen for raske biler er der forsatt etter hva jeg har fått med meg. Bra komponert! Jeg får vel snart legge ut profilbilde, skal se om jeg finner et ungdomsbilde :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Skal ikke sie noe om bein og slikt, bare at det er kult med old picture og et artig bilde då ☺️ Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Pen ung dame dette med flotte bein. Interessen for raske biler er der forsatt etter hva jeg har fått med meg. Bra komponert! Jeg får vel snart legge ut profilbilde, skal se om jeg finner et ungdomsbilde :-) Mvh Gunnar Svunne tider dette. Synes absolutt du burde hoste fram et profilbilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Skal ikke sie noe om bein og slikt, bare at det er kult med old picture og et artig bilde då ☺ Mvh Leif Det er morsomt å titte i fotoalbum fra 70-80 tallet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Skal ikke sie noe om bein og slikt, bare at det er kult med old picture og et artig bilde då ☺ Mvh Leif Det er morsomt å titte i fotoalbum fra 70-80 tallet. Old time Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Fint bilde av den unge og lovende . Ser at du har hendene på en Porsche 911 cabriolet - bilsnop i mine øyne . Kun overgått av Porsche 356 . Artig med slike nostalgiske tilbakeblikk . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jada, fine bein på "bikkjungen." uten at uttrykket er bokstavelig ment. Ingenting gæli med de beina i dag heller skal vi dømme etter alle fotturene opp på topper og åser. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 artig med gamle bilder. og det er vel det nettopp bilder er for, nemlig mimring og minner. stilig da Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Sneisen langbent dame, med bil som vel var sjelden på den tiden. Jeg mener å se det er cabriolet. Italiensk? Liker godt myktegningen i sorthvitt. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Sneisen langbent dame, med bil som vel var sjelden på den tiden. Jeg mener å se det er cabriolet. Italiensk? Liker godt myktegningen i sorthvitt. Takk skal du ha! Nei dette er ikke italiensk, dette er tysk. Porche 911 Targa. Bilen jeg lærte å kjøre i faktisk. Jeg husker pappa holdt på å ramle ned fra verandaen når jeg kom kjørende i denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg