merterje Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg er litt plaget av at PC-skjermen av og til begynner å blinke. Det er ikke så ofte, men det oppstår mest når jeg åpner/starter opp PCn. Jeg har sjekket forskjellig på PCn, men eneste jeg undrer litt over er en melding jeg får hver gang jeg starter opp PCn. Det er altså en Script-feil. Jeg har forsøkt å svart både ja og nei, uten at noe har endret seg. Men sist tok jeg bare å tasten den bort uten ja/nei. Kanskje det endrer på saken. Noen med forslag ? kanskje jeg må foreta noe annet ? Vedlegg screenshot av meldingen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg er litt plaget av at PC-skjermen av og til begynner å blinke. Det er ikke så ofte, men det oppstår mest når jeg åpner/starter opp PCn. Jeg har sjekket forskjellig på PCn, men eneste jeg undrer litt over er en melding jeg får hver gang jeg starter opp PCn. Det er altså en Script-feil. Jeg har forsøkt å svart både ja og nei, uten at noe har endret seg. Men sist tok jeg bare å tasten den bort uten ja/nei. Kanskje det endrer på saken. Noen med forslag ? kanskje jeg må foreta noe annet ? Vedlegg screenshot av meldingen. Hadde du samme feilen i februar, og du fant ingen løsning? 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Slett Amazon Assistant? Lenke til kommentar
merterje Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Jeg er litt plaget av at PC-skjermen av og til begynner å blinke. Det er ikke så ofte, men det oppstår mest når jeg åpner/starter opp PCn. Jeg har sjekket forskjellig på PCn, men eneste jeg undrer litt over er en melding jeg får hver gang jeg starter opp PCn. Det er altså en Script-feil. Jeg har forsøkt å svart både ja og nei, uten at noe har endret seg. Men sist tok jeg bare å tasten den bort uten ja/nei. Kanskje det endrer på saken. Noen med forslag ? kanskje jeg må foreta noe annet ? Vedlegg screenshot av meldingen. Hadde du samme feilen i februar, og du fant ingen løsning? ja jeg husker at jeg har hatt samme problem, husker ikke helt, men tror det løste seg av seg selv den gangen, men hva jeg gjord... Lenke til kommentar
merterje Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Slett Amazon Assistant? fant Amazon Assistant under mine programmer, har nå avinstallert den, og håper det hjelper. nå har jeg brukt PCn i ca en dag etter avinstalleringen, og det ser bra ut, takker Endret 30. april 2017 av merterje Lenke til kommentar
merterje Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Som sagt har jeg avinstallert Amazon Assistant, og det hjalp, men ikke helt. Etter en dag opplevde jeg at skjermen begynte å blinke igjen, når jeg startet da. Men det kan kanskje ha sin forklaring. Jeg bruker omtrent hele tiden når jeg ikke bruker PCn å ta igjen lokket, og da er den innstilt på Hvilemodus. Slik er den også om natten for hvis ikke så laddes batteriet fullt opp, og det skal ikke være på mer en 60% ca. Da må jeg hver gang tilbakestille måleren. ,Har lest en plass at det ikke er heldig å slå for mye av og på PCn. Men PCn funker bra etter en oppstart. Kanskje jeg likevel skal slå maskina av og på et par ganger om dagen, ser ut som det kan hjelpe foreløpig. Dessuten har jeg lest at blinking av skjermen også kan være dårlig skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå