Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Froskeperspektiv Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Bedre med ei skjære på taket, enn ti i hånden.... Nå tror jeg Albert må abdisere som fuglekonge, nå når Dronninga er på farten:-) Morsomt og kreativt perspektiv. Kan lønne seg å løfte blikket en gang iblant. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Bedre med ei skjære på taket, enn ti i hånden.... Nå tror jeg Albert må abdisere som fuglekonge, nå når Dronninga er på farten:-) Morsomt og kreativt perspektiv. Kan lønne seg å løfte blikket en gang iblant. Hei Pål, nei dette er ikke ei skjære. Og godeste Albert er fortsatt fuglekongen, bevares! ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hei, Helene. Et annerledes og absolutt kreativt fuglebilde ! Jeg har verken krone eller trone, - heller ingen posisjon å abdisere fra, - jeg bare gjengir noe jeg observerer. Du skaper noe, og denne skjæra (?) er et godt eksempel på din fantasi og skaperevne ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hei, Helene. Et annerledes og absolutt kreativt fuglebilde ! Jeg har verken krone eller trone, - heller ingen posisjon å abdisere fra, - jeg bare gjengir noe jeg observerer. Du skaper noe, og denne skjæra (?) er et godt eksempel på din fantasi og skaperevne ! Vennlig hilsen Albert. Hei igjen, Helene. Etter noen minutters tankegang, tror jeg du har fotografert en hettemåke. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Trodde det var et kirkespir helt til jeg klikka på bildet Kult og annerledes! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Flott bilde med en særdeles kreativ kameravikling når det kommer til fuglefoto . Flott komposisjon . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Hei, Helene. Et annerledes og absolutt kreativt fuglebilde ! Jeg har verken krone eller trone, - heller ingen posisjon å abdisere fra, - jeg bare gjengir noe jeg observerer. Du skaper noe, og denne skjæra (?) er et godt eksempel på din fantasi og skaperevne ! Vennlig hilsen Albert. Hei igjen, Helene. Etter noen minutters tankegang, tror jeg du har fotografert en hettemåke. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert! Nei, det er verken skjære eller hettemåke. Jeg legger ut fasiten i kveld, hvis nysgjerrigheten tar overhånd så kan du da gå inn og se svaret. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Trodde det var et kirkespir helt til jeg klikka på bildet Kult og annerledes! Siden jeg sliter med å få til flotte fuglebilder, så får jeg vel heller ta noen spesielle da tenkte jeg Det ble jo litt morsomt da Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Flott bilde med en særdeles kreativ kameravikling når det kommer til fuglefoto . Flott komposisjon . Alec Hei Alec! Takk for fin tilbakemelding. Litt nye kameravinklinger på ting kan absolutt gjøre seg på mange motiver, spesielt motiver som allerede er fotografert ihjel. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh Gunnar Hahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte? Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh GunnarHahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte? Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... Jeg har endelig kommet meg i solen igjen og skuffer aldri :-) Denne har jeg kun sett på Sunnmøre, men vil ikke ødelegge spenningen ved å komme med svaret før aktive fuglefotografer får prøvd seg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh GunnarHahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte? Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... Jeg har endelig kommet meg i solen igjen og skuffer aldri :-) Denne har jeg kun sett på Sunnmøre, men vil ikke ødelegge spenningen ved å komme med svaret før aktive fuglefotografer får prøvd seg. Mvh Gunnar Litt rart at du kun har sett denne på sunnmøre, for den er vanlig over hele landet Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Glad jeg har sluttet med det der nå som konkurransen på toppen har hardnet til. Dårlig taper:-) God helg! Mvh GunnarHahaha! Ja du er nok et utpreget konkurransemenneske! Jeg kan jo heller ikke konkurrere med de som er gode fuglefotografer, derfor får man kanskje heller prøve å gjøre det på sin egen måte? Ingen tips til hvilken fugl det r heller? Det var skuffende... Jeg har endelig kommet meg i solen igjen og skuffer aldri :-) Denne har jeg kun sett på Sunnmøre, men vil ikke ødelegge spenningen ved å komme med svaret før aktive fuglefotografer får prøvd seg. Mvh Gunnar Litt rart at du kun har sett denne på sunnmøre, for den er vanlig over hele landet Hvis de aktive ikke klarer det, får jeg ta en tur på rotloftet og leite etter fuglebøker:-). Var det ikke Martin hos Tande-P som aldri skuffet? Nå må du jbbe i hagen, jeg er ajour. Kos deg i solen! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg skuffer jo aldri og må vel svare da jeg skal en tur ut på "byen oss". Jeg ser du har brukt brennvidde 400mm. Selv en slank linerle kan vel se så oppblåst ut i et spesielt froskeperspektiv. Flatfyll i kveld, det har du vel ikke hørt om tidligere:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 FASIT: Møt Line som trofast kommer tilbake for å bygge reir i lageret på fabrikken der jeg jobber. Hvert eneste år er det stor stas når hun kommer om våren og starter sin redebygging i lageret hos oss. Jeg har alltid trodd det var samme linerla hvert år, men det kan det ikke være, for den blir visst ikke så gammel som 20 år. Den blir visst ikke mer enn 6-7 år gammel, så dette er nok kanskje 4 generasjon. Litt bråk, trucking og folk ser ikke ut til å bry den mye. Det ble ikke noe supergode bilder dette her,men en gang skal jeg nok få det til Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Dette var skuffende! Jeg hadde i det minste forventet en premie i form av hederlig omtale i konkurranse med konger og andre forståsegpåere. Kommer aldri til å delta mer. Føler meg skikkelig lurt:-) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Trodde først det var et tårn, men så var'e en fævl. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. april 2017 Forfatter Del Skrevet 30. april 2017 Dette var skuffende! Jeg hadde i det minste forventet en premie i form av hederlig omtale i konkurranse med konger og andre forståsegpåere. Kommer aldri til å delta mer. Føler meg skikkelig lurt:-) Hei du! Jeg hadde faktisk skrevet en hederlig omtale og gratulert deg mad seieren, men hadde sikkert glemt å poste kommentaren! Dumme meg! Men det tror du selvfølgelig ikke på. Premien blir en tur til Molnes på Vigra Gi beskjed når du er i nærheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg