Fredrik N. Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 værrapport Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hei, Fredrik N. Det er mye fin natur på Nord-Møre, - noe de fire bildene er gode eksempler på. Skarphet og farger er bra på alle bildene, men jeg har inntrykk av at bilde 3 har litt "akvarellpreg", og ville muligens profitert på litt kraftigere kontrast. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg må visst ta meg "bryet" og kjøre oppgjennom Øksendalen også en gang. For dette var riktig flott!! For ca. hundre år siden var jeg og kjæresten min der og hentet en kattunge. Husker jeg skulle øvelseskjøre hjem i hans Porche 911. Det var skummelt på de smale og svingete vegene, spesielt når det kom en trailer imot midt i en sving....men det gikk heldigvis bra! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Takk for din kommentar, Albert. Var ment som en dokumentar på at vi endelig har fått fint vær dette. Vanskelig å få til gode bilder midt på dagen i kraftig solskinn. Ha en fin langhelg! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Jeg må visst ta meg "bryet" og kjøre oppgjennom Øksendalen også en gang. For dette var riktig flott!! For ca. hundre år siden var jeg og kjæresten min der og hentet en kattunge. Husker jeg skulle øvelseskjøre hjem i hans Porche 911. Det var skummelt på de smale og svingete vegene, spesielt når det kom en trailer imot midt i en sving....men det gikk heldigvis bra! Ja, det er riktig fint å kjøre så langt veien går, så tar man man beina fatt til Jønstadsetra, som er en "stikk-ut" tur, bare 3 kilometer så det er bare barnemat for deg. For de spreke er det mange muligheter lenger innover. Ha en strålende langhelg! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Nydelig billedserie , flotte komposisjoner og fin fargepalett .Dette er noe av de vanskeligste jeg vet om , nemlig å ta bilder av snødekte landskap i kraftig sollys . Jeg imponeres fremdeles av RX100 mk 3 . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Enig med Alec! Fint også på indre ser jeg. God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 Takker dere alle for fine kommentarer i finværet! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Grunnet utsnitt og komp velger jeg meg her V1 og V3 med gode linjer og spenning. men finner egentlig ikke mat for negativfingeren i noen av bildene bortsett fra at jeg ville sløyfa den hvite randa nede på V4. Men det er nok en smaksak. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg begynte å klone den hvite kanten på V4, men ga opp til slutt (ble ikke pent). Vanskelig å få til gode bilder midt på dagen med solskinn og snø, men det er jo som oftest da man ferdes på slike steder. Takk for kommentar, Roar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg