Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får man større pupper av p-piller?

Leila00

Anbefalte innlegg

Hallais! Jeg har lest mye på nettet at noen får større pupper av bruk av ppiller, mens andre merker ingenting. Så jeg spørr dere som har merket at puppene deres har forandret seg etter bruk av ppiller, hvor lang tid tok det omtrent før dere merket at de ble større? var det liksom en uke, eller merket dere ikke noe før etter noen måneder? takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

P-piller inneholder store mengder østrogen så etter hvert vil man vel få en effekt.

Skulle ønske det var like lett å få testosterontilskudd :p

Lenke til kommentar

Siden TS ikke svarer på spørsmålet mitt: Er du fremdeles i utvikling så kan du nok ikke skylde på p-pillene. Mesteparten som skylder på p-pillen for økt bh-størrelse har også i mange tilfeller bare spist litt mer, er enklere å skylde på pillen enn mangel på kontroll over hva man spiser. Det er ingen vitenskapelig bevis på at man går opp i vekt, men siden så mange rapporterer det som en bivirkning så må de sette det på pakken, selv om vitenskapen er der eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...