Leila00 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hallais! Jeg har lest mye på nettet at noen får større pupper av bruk av ppiller, mens andre merker ingenting. Så jeg spørr dere som har merket at puppene deres har forandret seg etter bruk av ppiller, hvor lang tid tok det omtrent før dere merket at de ble større? var det liksom en uke, eller merket dere ikke noe før etter noen måneder? takk for svar! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Vil du ha større pupper? Graviditet funker, men er desverre ikke en permanent løsning og gir i noen tilfeller uheldige bivirkninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Gni dopapir mellom puppene, det virker i hvert fall på rumper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 P-piller inneholder store mengder østrogen så etter hvert vil man vel få en effekt. Skulle ønske det var like lett å få testosterontilskudd Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Skulle ønske det var like lett å få testosterontilskudd Du har lyst på måne, skjønner jeg Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Det er veldig sjeldent at man får det. Tror det var rundt 1 av 100 som merker forskjell. Det står i bruksanvisning hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Siden TS ikke svarer på spørsmålet mitt: Er du fremdeles i utvikling så kan du nok ikke skylde på p-pillene. Mesteparten som skylder på p-pillen for økt bh-størrelse har også i mange tilfeller bare spist litt mer, er enklere å skylde på pillen enn mangel på kontroll over hva man spiser. Det er ingen vitenskapelig bevis på at man går opp i vekt, men siden så mange rapporterer det som en bivirkning så må de sette det på pakken, selv om vitenskapen er der eller ei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Det var en stund (er det sikkert enda) vanlig å skylde på P-piller etter plastiske operasjoner, så det er kanskje sånn dette har fått skikkelig fotfeste. "Tatt silikon, eller?" "Neineinei, skifta merke på pillene vettu, og så bare". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå