Øystein.F. Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Med mai kjem sola, og med sola kjem ei svært variert samling spel.<br>FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Prey tror jeg blir kanonbra, og er vel også det eneste jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Synes Steel division fortjener en plass her. Fra skaperne av wargame-spillene og kommer i slutten av mai. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 leste at prey kanskje skulle bli en variant av bioshock, hvis dette er noe sant så kommer jeg nok til å kjøpe det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Prey er som hvis System shock (som er litt som Bioshock, bare bra) og Dishonored fikk et barn som tilfeldigvis arvet et veldig uheldig navn fra en fordrukken bestefar. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Prey altså, for en merkelig serie, hørte først om spillet midt på nittitallet, så kommer det først over 10 år senere, og så kommer det et nytt spill som ikke har noe med det første å gjøre? AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Gir opp. Alt for mye spill en har lyst å spille og ikke nok tid Lenke til kommentar
Soles Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Prey er som hvis System shock (som er litt som Bioshock, bare bra) og Dishonored fikk et barn som tilfeldigvis arvet et veldig uheldig navn fra en fordrukken bestefar. Bioshock er langt fra samme som System Shock. Det blir litt feil å sammenligne en klassiker med et søppel spill som Bioshock. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Har jo likhetstrekk. System shock 2 har bare en del mer dilldall (sier ikke det er negativt) Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ser ut som om at lommeboken blir liggende ubrukt denne måneden gitt. Helt greit det, egentlig. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Spent på Prey selv, men liker ikke helt måten Bethesda går frem med anmeldelser på. Er redd at det skal være like dårlig optimalisert som Dishonored 2. Så avventer litt anmeldelser og tester før jeg biter på. 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Er jo egentlig bare og teste demoen av Prey så får man jo et lite innblikk i åssen spillet blir. Testa den selv. Fikk ikke helt den store må ha opplevelsen, Men blir nok et kjøp uansett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Synes Steel division fortjener en plass her. Fra skaperne av wargame-spillene og kommer i slutten av mai. Ser smålig intersant ut, men ser alt for tank heavy ut. Tanks are møkka kjedelig i et strategi spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Du trenger ikke bruke så mye tanks, da. Du velger en spesifikk divisjon du spille. Om du spiller en armored division, så ender du opp med mye tanks, men du har jo også en del infantry divisions. Uten å bli for teknisk, så påvirker det i hvilken av de tre "fasene" av en kamp du har hovedtyngden av styrken din. Større og tyngre tanks kommer senere, men krever at du har gjort en god jobb tidligere med recon for å ikke trille rett inn i en felle. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Du trenger ikke bruke så mye tanks, da. Du velger en spesifikk divisjon du spille. Om du spiller en armored division, så ender du opp med mye tanks, men du har jo også en del infantry divisions. Uten å bli for teknisk, så påvirker det i hvilken av de tre "fasene" av en kamp du har hovedtyngden av styrken din. Større og tyngre tanks kommer senere, men krever at du har gjort en god jobb tidligere med recon for å ikke trille rett inn i en felle. Fase? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Fasene er (hvis jeg husker navnene riktig akkurat nå), A (recon), B (skirmish) og C (battle). Det betyr ikke at du ikke kan skyte på ting i fase A, men det er for å imitere hvordan en større styrke beveger seg - forward elements kommer først, også kommer de store greiene sist. Før kampen velger du et utvalg unit cards til hver fase, og det er her det er litt vesentlig hva slags type divisjon du spiller som. Som en armored division har du mye mer fancy greier å velge mellom i fase B-C, mens en Airborne eller Infantry-division stiller sterkere i A-B. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Det virka litt vel strukturert og stivt for min del. Har dette spillet noe seriøs singleplayer eller er alt skirmish og multiplayer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå