akelbo Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Bilspillets neste utvidelse introduserer Hot Wheels-inspirerte biler og baner.Forza Horizon 3 blir en enda større lekeplass i mai Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hadde bare M$ store gitt opp med å holde spill gissel i butikken sin, så hadde jeg nok kjøpt det. 1 Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Har ikkje kjøpt spill av Microsoft siden midtown madness (1) og motocross madness Endret 28. april 2017 av Arnt0r Lenke til kommentar
Vikingbrunost Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Kjøpte FH3 på PC og det var heilt ødelagt, var ikkje mulig å kjøre.. syntes nesten vi som kjøpte PC versjonen burde få overhaulen med alle dlc'ene som kompensasjon hehe;) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Spill fra Windows Store kjører og i borderless window mode av en eller annen merkelig grunn, så crossfire kan ikke tvinges på engang. Ser utrolig bra ut på xbox dog. Endret 29. april 2017 av Complexity Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Gleder meg til dette, men holder det på vent til Scorpio er ute. Kommer vel en Scorpio patch til det regner jeg med. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Dette blir helt sykt! FH3 er det artigste bilspillet jeg noengang har spilt, og at de engang skulle komme med en trackmania/stunt-races lignende tillegg til denne serien er noe jeg genuint har håpet på i lang tid. Med den utrolig artige arcadish kjøremodellen i horizon 3 kommer nok dette til å være noe jeg dreper alvorlig mange timer på. Til info har jeg etter første patchen på windows 10 utgaven av spillet hatt 0 seriøse problemer med spillet på PC. Spiller i 3440x1440 og ultra wide implementeringen i spillet er helt fenomenal så det virker til at jeg er en av få som absolutt ikke sliter en døyt med hverken spillet selv eller windows store. Endret 30. april 2017 av Evil-Duck 4 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Noen som vet hvordan jeg får aktivert "Hot Wheels" biler og baner i Forza Horizon 3?Kjøpte Hot Wheels-pakken i går, men når jeg vil spille Hot Wheels er den låst, og det står noe om "spill spillet mer for å bruke denne funksjonen" (?) Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Noen som vet hvordan jeg får aktivert "Hot Wheels" biler og baner i Forza Horizon 3? Kjøpte Hot Wheels-pakken i går, men når jeg vil spille Hot Wheels er den låst, og det står noe om "spill spillet mer for å bruke denne funksjonen" (?) I startmenyen dette står ja? Kjørt ned til stranden nede på kartet å startet Hot Wheels expansionen? Skal være ett stort symbol/logo der som du må starte som et vanlig løp for å starte expansionen. Endret 11. mai 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå