Bjerknez Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 I dag ble jeg den lykkelige eier av en helt ny BMW S1000R. Jeg var så fornøyd med de ngamle så jeg kjøpte meg like godt en som nesten var helt lik. Førsteinntrykk og litt mer beskrivelse kan sees i bloggen min. Linken finner dere i signaturen min. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Gratulerer! "Førsteinntrykk og litt mer beskrivelse kan sees i bloggen min. Linken finner dere i signaturen min." Nei takk. Du får heller poste infoen her, ellers ser jeg ikke poenget med innlegget. 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Gratulerer! Takk takk Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Men kan den steile? Den gjør akkurat det du ber den om å gjøre Lenke til kommentar
DemicGaming Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Gratulerer! Ta vare på den herligheten <3 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Gratulerer! Ta vare på den herligheten <3 Det skal nok ikke bli noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå