akelbo Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 New Nintendo 2DS XL skal lanseres i juli.Nintendo har annonsert nok en håndholdt konsoll Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kjekt. Om jeg kan plukke om en slik maskin brukt til mellom 700-900kr i framtiden så muligens jeg gjør det. 1300 + 25% mva blir 1625kr,- så rundt 1599-1699. Altfor mye for min del når PS Vita er såppas mye råere hardwaremessig. Som sagt, blir kun å kjøpt den brukt til halv pris. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Syntes Nintendo skal kjøre hardere på å konvertere til mobilspill, er ikke som om 3ds har mer kraft enn en middels mobil uansett. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kommer jo nye konsoller omtrent hvert år. Skjønner ikke at folk klarer å henge med, det koster jo skjorta. Særlig om man skal ha en ok pc også. Spill koster jo også. Nei, det gamle er best, spiller Diablo 2, Sid Meier's Alpha Centauri, Wc 3 Frozen Throne og andre gamle strategispill. Nyere spill er ikke noe bedre med tanke på spillbarhet, likevel. 1 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Syntes Nintendo skal kjøre hardere på å konvertere til mobilspill, er ikke som om 3ds har mer kraft enn en middels mobil uansett. Tror ikke det. Problemet er ikke ytelse, men det at mobiltelefoner ikke har gode nok kontroller til de fleste spill, og å drasse med seg en ekstern BlueTooth-gamepad blir for upraktisk.Derfor er det bedre med dedikerte håndholdt-konsoller. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kommer jo nye konsoller omtrent hvert år. Skjønner ikke at folk klarer å henge med, det koster jo skjorta. Særlig om man skal ha en ok pc også. Spill koster jo også. Nei, det gamle er best, spiller Diablo 2, Sid Meier's Alpha Centauri, Wc 3 Frozen Throne og andre gamle strategispill. Nyere spill er ikke noe bedre med tanke på spillbarhet, likevel. Max Payne 1 og 2, Half Life 2 og Hitman: Blood Money om jeg skal velge noen eldre titler. Strategispill er ikke helt for meg. Eller så har man jo også SNES9x, Nestopia, Mame, BGB, Project 64, Fusion og ePSXe. 3 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Dette er den 3DS som burde kommet ut for syv år siden. Med navnet Nintendo DS 2. Hadde solgt i bøtter og spann sammenlignet med den 3DS som faktisk kom (spør du meg). 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Syntes Nintendo skal kjøre hardere på å konvertere til mobilspill, er ikke som om 3ds har mer kraft enn en middels mobil uansett. Tror ikke det. Problemet er ikke ytelse, men det at mobiltelefoner ikke har gode nok kontroller til de fleste spill, og å drasse med seg en ekstern BlueTooth-gamepad blir for upraktisk.Derfor er det bedre med dedikerte håndholdt-konsoller. Enkelt løst med et "cover" med kontrollere designet av nintendo..se for deg markespotensialet, enormt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Men 3ds solgte jo, og selger fremdeles, i bøtter og spann. Det jeg ikke skjønner med denne oppgraderingen er at de har gått bort fra at 2ds (foruten å droppe 3d-funksjonen) var en mer robust konstruksjon uten hengsling, som gjorde at barn (med sine "røffere forbruksmønstre") kunne få en uten at du måtte passe på dem som en hauk. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Nintendo Norge har på sin Facebook side og hjemmeside skrevet at den kommer 28. Juli. Sammen med tre nye spill (blant annet et nytt pikmin spill på 3DS/2DS) https://www.nintendo.no/nyheter/411-new-nintendo-2ds-xl-28-juli Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kommer jo nye konsoller omtrent hvert år. Skjønner ikke at folk klarer å henge med, det koster jo skjorta. Særlig om man skal ha en ok pc også. Spill koster jo også. Nei, det gamle er best, spiller Diablo 2, Sid Meier's Alpha Centauri, Wc 3 Frozen Throne og andre gamle strategispill. Nyere spill er ikke noe bedre med tanke på spillbarhet, likevel. Denne modellen er ikke ment for de som allerede har en 3DS. Den kommer ikke til å ha noen grafikkmessige forbedringer i forhold til de eldre modellene. Det er en billigere modell som sannsynligvis er ment for småbarnsfamilier. Lenke til kommentar
Siggy90 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Syntes Nintendo skal kjøre hardere på å konvertere til mobilspill, er ikke som om 3ds har mer kraft enn en middels mobil uansett. Tror ikke det. Problemet er ikke ytelse, men det at mobiltelefoner ikke har gode nok kontroller til de fleste spill, og å drasse med seg en ekstern BlueTooth-gamepad blir for upraktisk.Derfor er det bedre med dedikerte håndholdt-konsoller. Syntes det er like upraktisk å dra med meg en konsoll, men ser hva du sier. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Gode nyheter, øker sjansen for at de pumper ut flere gode spill fremover. Kjøpte en 3DS XL med de 10 beste spillene (Mario 3D Land, alle Zelda spillene osv) på Finn for under 2000kr totalt. Solgte unna et par spill jeg ikke var interessert i for 1000 kr, så det er den beste spilldealen jeg har gjort. Syns 3DS er en fantastisk konsoll når TVen er opptatt og PC ikke frister, eller på reise. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Blir altfor dyr her i Norge hvis den skal selges for 1500 kr, man får jo new 3ds xl for 1799 som er fortsatt bedre enn denne. Endret 28. april 2017 av onkel_jon Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Kommer jo nye konsoller omtrent hvert år. Skjønner ikke at folk klarer å henge med, det koster jo skjorta. Særlig om man skal ha en ok pc også. Spill koster jo også. Nei, det gamle er best, spiller Diablo 2, Sid Meier's Alpha Centauri, Wc 3 Frozen Throne og andre gamle strategispill. Nyere spill er ikke noe bedre med tanke på spillbarhet, likevel.Max Payne 1 og 2, Half Life 2 og Hitman: Blood Money om jeg skal velge noen eldre titler. Strategispill er ikke helt for meg. Eller så har man jo også SNES9x, Nestopia, Mame, BGB, Project 64, Fusion og ePSXe. Og prisen på spill. Spill til konsollpris selger ikke på telefon. Ser jo også hele tiden at spill som koster 15 kroner på iOS koster 70 kroner når de kommer på steam et halvt år senere. Endret 28. april 2017 av Bjoolz Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Har til gode å spillt noen virkelig gode spill til mobil. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Har til gode å spillt noen virkelig gode spill til mobil. Tydeligvis ikke testa candycrush du... 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Blir altfor dyr her i Norge hvis den skal selges for 1500 kr, man får jo new 3ds xl for 1799 som er fortsatt bedre enn denne. Tja, bare om du bruker 3D-funksjonen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Har til gode å spillt noen virkelig gode spill til mobil. Tydeligvis ikke testa candycrush du... Vet ikke med ham, men jeg har. CandyCrush var omtrent like morsomt som å male hus. Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Syntes Nintendo skal kjøre hardere på å konvertere til mobilspill, er ikke som om 3ds har mer kraft enn en middels mobil uansett. Tror ikke det. Problemet er ikke ytelse, men det at mobiltelefoner ikke har gode nok kontroller til de fleste spill, og å drasse med seg en ekstern BlueTooth-gamepad blir for upraktisk.Derfor er det bedre med dedikerte håndholdt-konsoller. Enkelt løst med et "cover" med kontrollere designet av nintendo..se for deg markespotensialet, enormt Enkelt løst med ett cover som passer til alle telefoner da? Bra at alle telefoner har akkurat lik utforming og akkurat lik størrelse da. Nå skal det sies at jeg tviler på at et cover vil være like god å holde i som kontrollene på noen av konsollene de skulle ha konkurrert mot. Så lenge kontroller er frivillig tilleggsutstyr som ikke følger med vil ikke dette bli et krav for å spille, er jo bare å se på hvor mange spill som støttet Playstation Move, Kinect, Wii Balance Board, Circle Pad Pro Eller Transfer Pack. Eller hvor mange mobilspill som støtte kontroller godt for å nevne ett relevant eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå