Roar Kneppen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Aquarel for lørdagsfylla. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Her ser det jo ut som du har tatt lørdagsfylla på forskudd. Jeg ville kuttet i toppen. Deretter kan du jo lage 4 nye versjoner ved å snu og vende litt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Dette bildet er litt sånn jeg føler synet mitt er, som om en ser gjennom en oljefilm. Det er dekorativt,men jeg hadde ikke ville hatt det på veggen, det ble litt irriterende å se på for min del. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hei, Roar. Jeg fikk sånn "Hvor er brillene mine ?"-følelse da jeg så på bildet, men men for mange ser det kanskje slik ut etter for mange pjoltere ? En artig vri på et "fotoakvarellbilde" ! Ha en hyggelig og synsoptimal helg ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Trodde jeg måtte en tur til brilleland da jeg så dette. Heldigvis forklarer tittelen det meste.. Noen begynner nok allerede på fredag... Ikke av dine beste dette, men det var nok heller ikke meningen fra din side. Men ikke så værst på lang avstand faktisk! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg