Playmofetish Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Bassen på mine forholdsvis store og gode Trust-pchøyttalere begynner å bli litt vel skurrete merker jeg, booster veldig ekkelt på enkelte sanger. derfor fant jeg ut at jeg skal ønske meg nye PC-høyttalere til jul. Hovedkortet mitt har innebygd 6.1 lyd med nForce sitt Soundstorm system. Er selv ingen HiFi-kjenner og har ingen formening om dette er bra eller ei. Er praktisk vanskelig å få montert surround her på pc-rommet også, så det blir nok uaktuelt. Men da lurte jeg på en 2.1 løsning. Trenger ikke mye lyd, men litt trykk nedenfra og sånn passe høyt på sidene Hvilke høyttalere anbefales? Er forholdsvis grønn på hvilke produsenter og modeller som er bra. Helst ikke så mye over 1000-1500 kanskje... Er som sagt juleønske. På forhånd takk! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det virker som om det er ingen som har peiling på høytelere her... Anyways lagde en tråd forgårs eller noe. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176414 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Takk skal du ha, kanskje jeg slenger Logitechen på ønskelista da. Så lenge det låter bra har det ikke mye å si for meg. Men om noen andre har bestemte meniger om hva som er bra tar jeg gjerne imot! Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Creative sitt 5.1 surround system til 500kr hos el-kjøp er et kjempe kjøp. Har dette selv og er sterkt imponert over det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Han vil ikke ha 5.1 men 2.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå