Sono Juventino Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Har et Logitech 5.1 lydsystem koblet til maskina til vanlig. Forsøker nå å få på plass et headset i oppsettet. Et av problemene er at 5.1 systemet bruker fronthøytaler-porten. Har forsøkt en splitter tidligere, men det gjør at jeg må rekonfigurere lyden hver gang jeg skal bruke headsettet. (Ettersom jeg da kun får lyd fra en høytaler) Lydsystemet har også en egen tilkobling for headsett, men ikke egen port for mikrofon. Finnes det noe jeg kan kjøpe eller noen måte å konfigurere dette på for å få det hele til å fungere? Antar problemstillingen ikke er helt ny her inne. Har også vurdert Steelseries Arctis 7 for å unngå å måtte styre med lydporter overhodet. Noen tips til kjøp av headsett for å unngå problemet eller tilbehør som vil gjøre det mulig å slippe konfigurasjon? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Du kan jo kjøpe et headset som bruker USB. Det eneste du da trenger å rekonfigurere er hva som er "Default device" i lydinnstillingene når du skal bytte. Ingen fysisk omkobling... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Kjøp en slik ein https://www.amazon.com/gp/product/B00OJ5AV8I Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 1. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2017 Takker så mye, folkens. Skal sjekke ut USB adapteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå