Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen. Liker hun meg. Vil hun ha meg tilbake?

Anbefalte innlegg

Ble slutt for meg og kjæresten for tre uker siden. Har aldri krangla. Grunnlaget hennes for at det ble slutt var at hun mente vi ble mere som venner. "Vennefella"?

Men for èn uke siden lagde hun en spilleliste på spotify som hu kalte for "kos" på denne lista er det bare sanger som handler om kjærlighet.

Snakker med hun litt på snapchat, da tar hu alltid bilde av seg selv med tekst. Fikk en snap der hu lagde trutmunn ( og skrev noe tekst).

Det jeg lurer på er hvordan disse damene tenker? Savner hu meg, vil hu tilbake,?

Vet selvfølgelig at ingen har noe fasitt på et forum.

Anonymous poster hash: 0d823...839

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok bare spørre. Spør om det er en grunn til at ho legger ut den lista, at ho legger med bilder som ho gjør.

Hvis du heller ikke tar noe kontakt og lar tiden gå, så vil du jo se hvordan ho reagerer. Om ho henger med andre gutter og "sklir" vekk fra deg. Da er det ikke noe mer å lure på, finn deg noen andre.

Men om ho ikke tar initiativ til å besøke eller at du skal besøke, så kan du nok ta dét som et temmelig sterkt signál på at det er over. Men det er greit å spørre, for å være helt sikker.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hvordan disse damene tenker? Savner hu meg, vil hu tilbake,?

Mest sannsynlig ikke. Hvis dere blir sammen igjen etter at hun mente dere havnet vennefella så er dette en dame som vil gjøre det samme igjen. Det er naturlig å havne i vennefella, det er ofte et tegn på at forholdet har kommet til "neste nivå" og damer som ikke forstår eller takler det er bare å gi opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...