Uferdig Setnin Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Priser om du har strøm ifra Fjordkraft : -1GB (inkl EU og EØS) - 119kr / mnd -3GB (inkl EU og EØS) - 199kr / mnd -5GB (inkl EU og EØS) - 279kr /mnd -10GB (inkl EU og EØS) - 339kr / mnd -20GB (inkl EU og EØS) - 439kr / mnd Om du ikke har strøm ifra Fjordkraft : -1GB (inkl EU og EØS) - 199kr / mnd -3GB (inkl EU og EØS) - 279kr / mnd -5GB (inkl EU og EØS) - 339kr /mnd -10GB (inkl EU og EØS) - 439kr / mnd -20GB (inkl EU og EØS) - 539kr / mnd https://www.fjordkraftmobil.no/ Endret 27. april 2017 av Noxz Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Føler jeg er sleptisk mot å gå for et mobil abonnement og strømavtale bundlet. De små kronestykkene man sparer inn på mobil abonnementet kan lett komme som ekstra kostnad i en så sterkt variabel tjeneste som kraft er. Spesielt nå som man har automatisk strømmåler, da kan jo strømselskapene ta hva de vil uten kundenes kontroll. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Syns egentlig ikke er særlig billig mot chess mangler kontantavtale. Fjordkraft er ofte ikke billig ville gått for AGVA Spot istedenfor. Husk de bruker mye penger på reklame om å være billigst men tror det er kortvari. Endret 28. april 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Som tidligere fjordkraftselger så vet jeg dem garanterer å være billigst blandt dem 10 største, så prisen dems er konkuransedyktig, så når dem har konkuransedyktige mobilabb. priser også så ville jeg ha vurdert det. Men jeg har ikke egen strømavtale så det er ikke aktuellt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå