Fotoskrulla Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Tre i tåkelandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Noget af en omgang tåge her...bare du kunne finde vej :-) fint motiv..sig mig er det sort hvidt eller ser det bare sådanne ud ? Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ja, spesielt hvis du kar kamera med magnet i. Tror det er det i mine kameraer for jeg kommer sjelden hjem med mindre enn 70-80 bilder - noen ganger 500. Bildet stemmer bra med værmeldinga vi ser på dine kanter om dagen - hvis den stemmer da? Grei komposisjon med god dokumentasjon av været. Roar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Vi på Nordmøre har hatt sol fra skyfri himmel hele dagen:-) Jeg har sittet på terrassen i hele dag og sitter der fremdeles. Godt komponert med treet som blikkfang i tåka på Sunnmøre ut fra det jeg kan se på mobilen. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Noget af en omgang tåge her...bare du kunne finde vej :-) fint motiv..sig mig er det sort hvidt eller ser det bare sådanne ud ? Hilsen Suss Hei Suss! Dette var en av de grå dager, så bildet er i grunnen i farger..de er bare fraværende...i allefall nesten Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Ja, spesielt hvis du kar kamera med magnet i. Tror det er det i mine kameraer for jeg kommer sjelden hjem med mindre enn 70-80 bilder - noen ganger 500. Bildet stemmer bra med værmeldinga vi ser på dine kanter om dagen - hvis den stemmer da? Grei komposisjon med god dokumentasjon av været. Roar Huff jeg også kommer hjem med altfor mange bilder, og jeg er ikke noe flink å slette og katalogisere heller, så dette blir fort kaos. I dag har vi fantastisk strålende vær! Har ikke sett en sky på hele dagen! Men bildet er tatt en dag det var meldt sådant vær Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Vi på Nordmøre har hatt sol fra skyfri himmel hele dagen:-) Jeg har sittet på terrassen i hele dag og sitter der fremdeles. Godt komponert med treet som blikkfang i tåka på Sunnmøre ut fra det jeg kan se på mobilen. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar Hei Gunnar! Du må passe deg for å sitte ute i trekken nå når det er så fint vær. Man blir varm på ene siden og kald på den andre...det er medisinen for å bli forkjølt, så jeg håper du har kledd godt på deg. (Det var hønemor som talte ) Her i Ålesund har det vært strålende hele dagen! Helt fantastiske meldinger framover også. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg