Gå til innhold

Tre i tåkelandskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, spesielt hvis du kar kamera med magnet i.

Tror det er det i mine kameraer for jeg kommer sjelden hjem med mindre enn 70-80 bilder - noen ganger 500.

Bildet stemmer bra med værmeldinga vi ser på dine kanter om dagen - hvis den stemmer da?

Grei komposisjon med god dokumentasjon av været.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, spesielt hvis du kar kamera med magnet i.

Tror det er det i mine kameraer for jeg kommer sjelden hjem med mindre enn 70-80 bilder - noen ganger 500.

Bildet stemmer bra med værmeldinga vi ser på dine kanter om dagen - hvis den stemmer da?

Grei komposisjon med god dokumentasjon av været.

Roar

Huff jeg også kommer hjem med altfor mange bilder, og jeg er ikke noe flink å slette og katalogisere heller, så dette blir fort kaos. :)

I dag har vi fantastisk strålende vær! Har ikke sett en sky på hele dagen! :)

Men bildet er tatt en dag det var meldt sådant vær :)

Lenke til kommentar

Vi på Nordmøre har hatt sol fra skyfri himmel hele dagen:-) Jeg har sittet på terrassen i hele dag og sitter der fremdeles. Godt komponert med treet som blikkfang i tåka på Sunnmøre ut fra det jeg kan se på mobilen. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar

Hei Gunnar!

Du må passe deg for å sitte ute i trekken nå når det er så fint vær. Man blir varm på ene siden og kald på den andre...det er medisinen for å bli forkjølt, så jeg håper du har kledd godt på deg. :) (Det var hønemor som talte :laugh:)

Her i Ålesund har det vært strålende hele dagen! Helt fantastiske meldinger framover også. :D

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...