smort1 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Tired! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 kjekt å ha noe ekstra å gå på Artig bilde da Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja, du er bedekket ser jeg - he he. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg tenker at dette var en smart måte å stable dekk på. Jeg bruker sjelden å legge om dekk før 1.mai, får heller slå ei lita skrøne om jeg skulle bli stoppet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Et "heldekkende" motiv ... oppfinnsomt og artig ... Mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Tired, trøtt, og trenger langhelga Artig bilde Svein Mvh Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hei, smort1. Et artig bilde med en treffende tittel, og måten dekkene er satt sammen på, gjør det fristende bruke uttrykket "dekkorativt". Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 kjekt å ha noe ekstra å gå på Artig bilde da Ja, du er bedekket ser jeg - he he. Roar Jeg tenker at dette var en smart måte å stable dekk på. Jeg bruker sjelden å legge om dekk før 1.mai, får heller slå ei lita skrøne om jeg skulle bli stoppet. Et "heldekkende" motiv ... oppfinnsomt og artig ... Mvh Torhild Tired, trøtt, og trenger langhelga Artig bilde Svein Mvh Leif Hei, smort1. Et artig bilde med en treffende tittel, og måten dekkene er satt sammen på, gjør det fristende bruke uttrykket "dekkorativt". Vennlig hilsen Albert. Takk til dere alle 6, for helt "dekkende" kommentarer! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 kjekt å ha noe ekstra å gå på Artig bilde da Ja, du er bedekket ser jeg - he he. Roar Jeg tenker at dette var en smart måte å stable dekk på. Jeg bruker sjelden å legge om dekk før 1.mai, får heller slå ei lita skrøne om jeg skulle bli stoppet. Et "heldekkende" motiv ... oppfinnsomt og artig ... Mvh Torhild Tired, trøtt, og trenger langhelga Artig bilde Svein Mvh Leif Hei, smort1. Et artig bilde med en treffende tittel, og måten dekkene er satt sammen på, gjør det fristende bruke uttrykket "dekkorativt". Vennlig hilsen Albert. Takk til dere alle 6, for helt "dekkende" kommentarer! Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg