Joachim_F Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 CDV har akkurat gitt ut en ny og oppdatert demo av det kommende skytespillet Breed. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Personlig tror jeg ikke Breed kommer til å ta verden med storm akkurat... Synes spillet mangler den del for å nå toppen. Blant annet mangler spillet atmosfære og stemning. Og voice actingen er av den labreste jeg har hørt, svært lite innlevelse. Du får liksom ikke "gnisten" som skal til for at du skal hjelpe. Også musikken er litt daff. Grafikken er ikke så værst, spesielt vatnet. Men stort sett er det en ikke mer enn en oppgradering av Halo. Spillet er litt plaget av pop-ups her og der på steiner, fiender, trær osv. Men dette er hva demoen sier meg, får håpe at fullversjonen blir forbedret på disse punktene. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Personlig tror jeg ikke Breed kommer til å ta verden med storm akkurat... Synes spillet mangler den del for å nå toppen. Blant annet mangler spillet atmosfære og stemning. Og voice actingen er av den labreste jeg har hørt, svært lite innlevelse. Du får liksom ikke "gnisten" som skal til for at du skal hjelpe. Også musikken er litt daff. Grafikken er ikke så værst, spesielt vatnet. Men stort sett er det en ikke mer enn en oppgradering av Halo. Spillet er litt plaget av pop-ups her og der på steiner, fiender, trær osv. Men dette er hva demoen sier meg, får håpe at fullversjonen blir forbedret på disse punktene. siklet etter breed demo i mange måneder før den første ble sluppet. Ble imidlertid dypt skuffet over det lite engasjerende gameplayet og all bugsen. ...og ja, det minnet meg veldig om halo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg