Countryman Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Finnes det en eller annen "kundeservice" for FB her i Norge man kan kontakte vedrørende hjelp eller spørsmål? I mitt tilfelle gjelder det "klaging" på promoterte innlegg jeg fører. Jeg betaler for å få norske facebook-brukere obervante på mitt produkt - men hver gang jeg promoterer eller annonserer dukker det opp 100-vis av brukere fra midtøsten som tydeligvis er "kjøpt og betalt" for å gi likerklikk på slikt. Hver gang en av disse "profilene" gir likerklikk må jeg betale. Det finner jeg meg ikke i. Promoteringene er satt til å treffe et norskt publikum. Dette lukter hubba-bubba lang vei. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Facebook sin norske adresse står oppført på fakturaen du fikk da du betalte for tjenesten. Sjekk faktura/kvittering i epostkontoen eller PayPal kontoen din. Du må nok sende brevet med posten for noen epostkonto har dem ikke. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det var for en stund siden en tråd om akkurat det samme, jeg er rimelig sikker på at det var midtøstenklikkere der også Fant den ikke i farta desverre. Jeg tror saken løste seg ved at fyren gav opp å reklamere på Facebook.... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Ikke lett nei.. Da får jeg bare vente til jeg faktisk får regningen - hittils har jeg bare fått en "annonsen din er blitt godkjent-mail", og her er ingen informasjon. Dårlige greier. Vet om mange som opplever det samme på sine promoteringer. 10-20% av regningen er faktiske kunder man har nådd ut til. Resterende % er ugga-bugga fra midtøsten med falske profiler. Hvordan de får tilgang til disse annonsene, som er satt til "Norge" eller en bestemt "del av landet" er merkelig. Dems grunnlag til å holde på med dette er også merkelig. Jeg har vanskelig for å tro at det er FB selv som står bak, eventuelt lønner disse "profilene" for å dra inn mest mulig penger. De er for store og "seriøse" til å tørre å gjøre noe slikt. Forbanna. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Det var for en stund siden en tråd om akkurat det samme, jeg er rimelig sikker på at det var midtøstenklikkere der også Fant den ikke i farta desverre. Jeg tror saken løste seg ved at fyren gav opp å reklamere på Facebook.... Tipper det var meg. Lenge siden jeg har annonsert siden jeg "ga opp", ja det er korrekt. Jeg sa den gang at jeg ikke ville la dette fortsette, og at det burde gjøres noe med saken. Den tiden er kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå