Gå til innhold

t610?

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikke du som sa at du visste at den ble solgt for 2300,- uten abonnement? Eller var det en annen?

Du får den på siba til rundt 2500,- men med young talk. Du kan også ta en titt på prisguiden her.

Noen som vet hvor de selger Sony Ericsson t610 billig uten abb?

han ville kanskje ha uten abbenomang?

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Var det ikke du som sa at du visste at den ble solgt for 2300,- uten abonnement? Eller var det en annen?

Du får den på siba til rundt 2500,- men med young talk. Du kan også ta en titt på prisguiden her.

Noen som vet hvor de selger Sony Ericsson t610 billig uten abb?

han ville kanskje ha uten abbenomang?

Doh!

Jeg kan lese vet du. Og jeg ga bare et eksempel siden young talk er noe de fleste kan ha råd til. ;)

Lenke til kommentar
én ting:

hvorfor vil du ikke ha young talk? bra abbenomang! du betaler 199 kr i innmelding; deretter betaler du 200 kr i måneden; du kan ringe for alle de 200 kronene!!!

Hvis du går "tom" så må du kjøpe et "kontantkort" (150,300,450? kr, noe i den slengen)

Og får man ikke 30 gratis meldinger også?

Lenke til kommentar
Og får man ikke 30 gratis meldinger også?

*skjekker netcom.no*

her er hva jeg fant:

Inkluderer 30 tekstmeldinger hver måned

Abonnementet er tilpasset deg som ønsker full oversikt over dine månedlige telefonutgifter. Du betaler kr 200,- i måneden og kan ringe og sende tekstmeldinger for hele beløpet. De første 30 tekstmeldingene (SMS) hver måned er inkludert i abonnementet. Utover dette betaler du kun 69 øre per SMS. Abonnementet har ingen månedsavgift.

her er en liten tabell:

youngTALK priser (per minutt)

Ringebeløp pr. måned 200,00 kr

Samtalepris til innenlands

fasttelefon 2,49 kr

Samtalepris til NetCom 2,49 kr

Samtalepris til Telenor Mobil 2,49 kr

Oppstartsavgift 0,59 kr

Tilknytningsavgift 199,00 kr

Månedsavgift 0,00kr

SMS 0,69 kr

se her er en liten "bonus" jeg fannt: Viderefør eller tegn et TALK abonnement før jul, og få pakke med mobilmoro for 300 kroner.

Julegave fra netcom :xmas: hohoho! :xmas:

Lenke til kommentar

Det er det aller mest irriterende tilbudet jeg har sett. Ringte netcom og sa jeg var innt. men neida, da måtte jeg gå til en forhandler og kjøpe en telefon. Du kan ikke ha kontant kort og tegne et youngtalk abb og benytte deg av tilbudet. Pratet først med en konsulent, så ble jeg satt over til en annen. Det står ingen verdens ting om det på siden.

Lenke til kommentar

????????+

hva snakker du om?

selvsagt kan du tegne deg et young talk abbenomang...

da må du betale 200 kr;- hver måned; men du kan ringe for hvert øre.... (og seff. sende mms,sms,gprs,wap osv.)

Og hvis du går tom må du bare lade det opp med et kontant kort/ladekort...

tror du/kundebehandleren misforsto hverandre litt !!

GOD JUL :xmas:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...