Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Noen som vet hvor de selger Sony Ericsson t610 billig uten abb? prisene ligger vel på rundt 2800 og oppover? skal ønske meg ny mobil til jul!!! lyst på t610! plz svar. trenger hjelp nemlig! vet at siba er litt billig. noen andre??? God jul Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Var det ikke du som sa at du visste at den ble solgt for 2300,- uten abonnement? Eller var det en annen? Du får den på siba til rundt 2500,- men med young talk. Du kan også ta en titt på prisguiden her. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hohoho! julenissen her! jeg kjøper mine t610 på mamoz siden de der koster 2756;- kr... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Var det ikke du som sa at du visste at den ble solgt for 2300,- uten abonnement? Eller var det en annen?Du får den på siba til rundt 2500,- men med young talk. Du kan også ta en titt på prisguiden her. Noen som vet hvor de selger Sony Ericsson t610 billig uten abb? han ville kanskje ha uten abbenomang? Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jepp, det var meg.. misforto litt men men. ville ha uten abb. vil ikkje ha med abb.. hakkje penger til det men liker t610 veldig godt! eneste er at det begynner å bli en del som har den men men. noen andre forslag??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 én ting: hvorfor vil du ikke ha young talk? bra abbenomang! du betaler 199 kr i innmelding; deretter betaler du 200 kr i måneden; du kan ringe for alle de 200 kronene!!! Hvis du går "tom" så må du kjøpe et "kontantkort" (150,300,450? kr, noe i den slengen) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Var det ikke du som sa at du visste at den ble solgt for 2300,- uten abonnement? Eller var det en annen?Du får den på siba til rundt 2500,- men med young talk. Du kan også ta en titt på prisguiden her. Noen som vet hvor de selger Sony Ericsson t610 billig uten abb? han ville kanskje ha uten abbenomang? Doh! Jeg kan lese vet du. Og jeg ga bare et eksempel siden young talk er noe de fleste kan ha råd til. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 én ting:hvorfor vil du ikke ha young talk? bra abbenomang! du betaler 199 kr i innmelding; deretter betaler du 200 kr i måneden; du kan ringe for alle de 200 kronene!!! Hvis du går "tom" så må du kjøpe et "kontantkort" (150,300,450? kr, noe i den slengen) Og får man ikke 30 gratis meldinger også? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jaja, young talk virker greit og! men ka er måneds prisen da??? har ikke så sykt med penger nemlig! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du betaler bare 200 i mnd og kan ringe for 200 pluss at du har 30 gratis meldinger hver mnd. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Og får man ikke 30 gratis meldinger også? *skjekker netcom.no* her er hva jeg fant: Inkluderer 30 tekstmeldinger hver måned Abonnementet er tilpasset deg som ønsker full oversikt over dine månedlige telefonutgifter. Du betaler kr 200,- i måneden og kan ringe og sende tekstmeldinger for hele beløpet. De første 30 tekstmeldingene (SMS) hver måned er inkludert i abonnementet. Utover dette betaler du kun 69 øre per SMS. Abonnementet har ingen månedsavgift. her er en liten tabell: youngTALK priser (per minutt) Ringebeløp pr. måned 200,00 kr Samtalepris til innenlands fasttelefon 2,49 kr Samtalepris til NetCom 2,49 kr Samtalepris til Telenor Mobil 2,49 kr Oppstartsavgift 0,59 kr Tilknytningsavgift 199,00 kr Månedsavgift 0,00kr SMS 0,69 kr se her er en liten "bonus" jeg fannt: Viderefør eller tegn et TALK abonnement før jul, og få pakke med mobilmoro for 300 kroner. Julegave fra netcom hohoho! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 da hadde jeg rett. Husker da young talk het kontroll før. 100 gratis meldinger i mnd. Det var tider det. *mimre* Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har young-talk selv, og er veldig fornøyd. Men du kan jo sjeke prisguiden, eter t610 uten abb... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det er det aller mest irriterende tilbudet jeg har sett. Ringte netcom og sa jeg var innt. men neida, da måtte jeg gå til en forhandler og kjøpe en telefon. Du kan ikke ha kontant kort og tegne et youngtalk abb og benytte deg av tilbudet. Pratet først med en konsulent, så ble jeg satt over til en annen. Det står ingen verdens ting om det på siden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ????????+ hva snakker du om? selvsagt kan du tegne deg et young talk abbenomang... da må du betale 200 kr;- hver måned; men du kan ringe for hvert øre.... (og seff. sende mms,sms,gprs,wap osv.) Og hvis du går tom må du bare lade det opp med et kontant kort/ladekort... tror du/kundebehandleren misforsto hverandre litt !! GOD JUL Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snakker om det tilbudet de har, med at du kan tegn\videreføre et abb. Så får du kr 300 i mobilmoro. Det er det jeg snakker om. Skal du benytte deg av det tilbudet MÅ du kjøpe en ny telefon. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) ja? og hva med det? ganske vanlig med sånne kipe tilbud Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jepp, men er det noen andre som vet hvor de selger t610 for en billig penge? tror jeg satser på uten abb.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 jepp, men er det noen andre som vet hvor de selger t610 for en billig penge? tror jeg satser på uten abb.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) har du sett på mitt øverste inlegg???? hohoho! julenissen her! jeg kjøper mine t610 på mamoz siden de der koster 2756;- kr... Endret 4. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå