Torstein Norum Bugge Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Vi tar en snartitt på ett av de billigste Mini-ITX-kabinettene på markedet.DAGENS DINGS: Phanteks Enthoo EVOLV ITX Vil du ha et kompakt og billig kabinett? Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg bruker et TJ08-E som er i samme fysisk størrelse. Det har plass til M-ATX hovedkort og har flere brønner, derav 2x5,25". Blu-ray spiller i en og 4x2.5" Icy Dock i den andre. For støydemping har jeg brukt "asfaltplater" kjøpt på biltema som er festet til sidepanelene og i topp. Ingen støy eller resonans. Node 304 ITX med plass til 6x3,5" til bruk som unRaid server og htpc via vt-d passthrough. Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Som jeg ser av bildene så ligger skjermkortet klistra mot strømforsyningen. Det kan jo ikke være bra. Trekker inn varme fra strømforsyningen rett inn i skjermkortet. Lenke til kommentar
Nelathi Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Har standard-størrelsen av dette kabinettet, og må si jeg er enormt fornøyd med nesten absolutt alt det har å by på.. Men akkuratt dette så ikke særlig lovende ut (selv om den yttre estetiske looken er like sexy som standard-størrelsen) 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Omtrent samme tankegang som pcen jeg akkurat kjøpte meg. Endte med Cooler Master Elite 110 som er betydelig mindre enn dette - mot veldig dårlig calbe management. Fikk likevel plass til GTX 1060 da, så må vel si at jeg er fornøyd med det også Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Ingen av påstandene i overskrifta stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå