Joachim_F Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det viste seg at musikken inneholdt «utilsiktede, religiøse referanser».Nytt Street Fighter V-brett trukket fra markedet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Denne snikislamiseringen altså... Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hvilke demograf skal liksom bli fornærmet av dette? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hvis de hadde fjernet den fordi den ikke passet med temaet så hadde det vært greit. Problemet er at om det var hvemsomhelst annen religion enn Islam så hadde det ikke vært noe problem. Vi må slutte å gi fanatiske tullinger så forbanna mye respekt! 3 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 List of religions and spiritual traditions Lang liste. "North Texas Church of Freethought"... Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja for guds skyld, vi må ikke komme til å fornærme voksne folk som enda ikke har vokst forbi fra eventyrbøkene sine. Jeg skal ta på meg trusa bak fram (religiøst plagg), stå på balkongen og slå i ei gryte (innkallelse til bønn), og forlange at ingen noensinne kritiserer meg for dette. Ellers sprenger jeg ei bombe Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Kan se at det er litt upassende å ha islamsk bønn i en sang for et buddhist-tempel ja, men sangen er jo faktisk bra ellers. Kan ikke være så veldig vanskelig å bare redigere ut akkurat de samplene og bytte dem ut me buddhist-bønn i stedet eller noe. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Håper Oro blir neste character inn i Sf 5! Da skal jeg begynne å spille det også. Har morsomme quotes også: "If I kept fighting against you, I might actually get worse!" ^^ haha.Akuma har noen morsomme nye moves, men ser ut som en koalabjørn, latterlig. Endret 28. april 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå