sam1000 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hei, Jeg lurer på om noen har peiling på hvordan nav forvaltning behandler uføresøknad, Jeg fikk beskjed fra legen om å søke ufør og legen skrev lege erklæring Nav har skrevet arbeidsevnevurdering med utfall varig tilpasset innsats. har ikke vært i arbeids rettet tiltak fordi de anbefalte at det ikke var noe vits. har sendt inn søknad og fikk endret vedtak på AAP til 4 + 4 mnd. AAP under behandling av søknad. spørsmålet mitt er at hva som kommer til å skje nå med søknaden om jeg får invilget ufør siden nav lokal mener også at arbeidsevne er varig nedsatt. og de ba meg om å sende søknad selv. det har gått allerede 2 mnd. men har ikke hørt noe fra dem enda. har hørt at mange har fått svar etter kort tid. kan noen svare meg.? setter stor pris på det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 For meg tok det ca. 6 måneder å få svar. Fikk beskjed da jeg søkte at de regna med 8 måneders behandlingstid, så de var litt raskere enn beregna. Ville ikke forventa svar på noen måneder enda om jeg var deg. Anonymous poster hash: 31826...4b9 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hvor lang saksbehandlingstid fikk du oppgitt ? Hvis du sjekker her ser du hvor lang tid det tar før du får svar : https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Om+NAV/Saksbehandlingstider+i+NAV Lenke til kommentar
sam1000 Skrevet 29. april 2017 Forfatter Del Skrevet 29. april 2017 hei, fikk svar tid 4 mnd. eller de har skrevet at de skal gi svar innen 4 mnd. hvis ikke så kommer de med en ny frist. spørsmålet mitt er om jeg får invilget ufør når Nav lokal er på min side. kan NAv forvaltning kan gå mot dem eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå