Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] behanling av Uføresøknad

sam1000

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg lurer på om noen har peiling på hvordan nav forvaltning behandler uføresøknad,

Jeg fikk beskjed fra legen om å søke ufør og legen skrev lege erklæring Nav har skrevet arbeidsevnevurdering med utfall varig tilpasset innsats. 

har ikke vært i arbeids rettet tiltak fordi de anbefalte at det ikke var noe vits.

har sendt inn søknad og fikk endret vedtak på AAP til 4 + 4 mnd. AAP under behandling av søknad.

spørsmålet mitt er at hva som kommer til å skje nå med søknaden om jeg får invilget ufør siden nav lokal  mener også at arbeidsevne er varig nedsatt. 

og de ba meg  om å sende søknad selv.

det har gått allerede 2 mnd. men har ikke hørt noe fra dem enda.  har hørt at mange har fått svar etter kort tid. 

kan noen svare meg.?

setter stor pris på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, fikk svar tid 4 mnd.  eller de har skrevet at de skal gi svar innen 4 mnd. hvis ikke så kommer de med en ny frist.

spørsmålet mitt er om jeg får invilget ufør når Nav lokal er på min side. kan NAv forvaltning kan gå mot dem eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...