Skurupu Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Hun bekrefter at du overanalyserer situasjonen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 At Hun sier jeg ikke vet hvem andre hun har intime relasjoner med tyder jo på dette er noe hun driver med oftere. Uansett, overanalyserte eller ei, jeg maset ikke og sendte kort melding om vi skulle møtes igjen etter å ikke ha snakket med eller hørt fra henne flere dager siden vi møttes. Så har ikke overnalysert eller sagt noe dumt før jeg fikk iskald respons på stedet vi ikke skulle møtes igjen. Responsen var totalt apatisk nårjeg spurte når vi skulle møtes igjen. 'Dette er ikke riktig for meg. Jeg vil ikke sees igjen, og kan sende din tskjorte i posten' dagen etter man har sagt man begynner å bli forelsket er ikke noe en normal sunn person sier spør du meg. Da hadde det i det minste kommet et 'beklager hvis jeg ga forhåpninger' Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Da kom svaret, hun har tenkt, og kommet fram til at det ikke er riktig for henne, og hun ikke vil se meg igjen. Jeg vet hun likte og var glad å se og snakke med meg, og at Hun er redd og flykter fra det før hun får ordentlige følelser. Jeg tenker nok hennes venner har gjort et stort inntrykk og sagt det ikke går. Så, er håpet ute? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Ja, håpet var ute her. Det gjorde vondt for deg, så klart, så du klarte ikke la det ligge og fortsatte å pushe. Når hun så enda tydeligere gjorde det klart for deg at hun ikke ville, så lagde du deg et narrativ der hun er syk eller ond og du inntok offerrollen. Til hvilken hensikt? Kunne du ikke latt det ligge når hun ga beskjed første gangen, så kunne du hatt vondt en liten stund men fortsatt med tid og stunder hatt positive minner? Og dropp offerrollen. Det er veien til nice guy-land, og dit vil du definitivt ikke. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Det var måten det ble sagt på som gjorde alt jeg ikke klarte la det ligge, nei. Det var svært lite trivelig når jeg tirsdag får masse ting, blant annet sted hun er betatt, begynner bli forelsket, og masse komplimenter, før det er stille uten strøm jeg sender noe i to dager, og hun kun svarer 'Har tenkt, det her går ikke. Vil ikke sees igjen.' Er for snill fyr, ja. Har pult rundt en fair share, men når det gjelder noe mer intimt har jeg drag på damene med psykiske problemer. Aner ikke hvorfor. Jeg får ta det positive i det her, og det var stor jeg var en av de beste i senga hun var med. Det er ikke gærnt å få fra en i 30-årene. Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 St. Hanshaugen? Anonymous poster hash: 87bc4...0dc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Dessverre, hvordan det? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 'Du kjenner meg faktisk ikke. Du vet ikke hvem andre jeg har intime relasjoner til. Hvis du vil psykoanalysere kan du snakke med min psykolog.' You, sir, just dodged a bullet! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 'Du kjenner meg faktisk ikke. Du vet ikke hvem andre jeg har intime relasjoner til. Hvis du vil psykoanalysere kan du snakke med min psykolog.' You, sir, just dodged a bullet! Ja, den hjalp litt. Nå er det litt mer surt enn trist. Er en sånn fyr som tar følelser og forhold og slikt veldig inn på meg. Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå