AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Så enkelt forklart blir jeg alltid litt betatt etter et ligg, og litt skuffet når de ikke svarer tilbake og alt det der. Men nå har det seg sånn at jeg har hatt et ons ikke alt for lenge siden, med ei jeg ble over hos, og tilbrakte resten av dagen med, og hadde det ganske trivelig. Men nå er problemet litt at ved møtet jugde begge litt om alderen våres, så nå er det et lite dilemma. Jeg er 22, hun er 33. Ja, det var et lite forskjell. Likevel etter vi sa dette til hverandre på melding og slikt, møttes vi en gang til. Hadde sex og lå så i flere timer og hadde det koselig bare. Hun sa til meg på melding hun var helt betatt av meg, men at hun var redd for å bli forelsket og så videre. Vi har snakket litt smått sammen, og spøket rundt når vi sist møttes, og tenkte at vi ikke skulle tenke noe særlig og bare ha det gøy og koselig. Det er mer enn sex inn i bildet her, såpass klarer jeg å føle både fra hun og meg med en gang, mendet her er jo selvfølgelig ikke bare-bare. Hun har et utseende som jeg faller for så utrolig mye, og hun sier det samme om meg, og vi har jo snakket og hatt det koselig så det er jo mer enn bare utseende. Når vi møttes sist så vi i øynene, og jeg kunne hver gang se at blikket hennes forandret mellom lykkelig/forelsket/smilende med øya og glemme alt, til å bli litt småforskrekket som i 'jeg kan ikke det her'. Hun byttet på med blikket slik hele tiden, og hele tiden litt mellom å søke 'dyp' kontakt som å holde hender og kose slikt, til at Hun snudde seg halvveis bort hvis det virket som jeg skulle kysse henne. Ikke at kysset er ille, jeg tror det hadde vært mer at da blir hun enda reddere. Mannet meg til slutt opp og ga henne et kjapt og forelsket kyss. Når jeg dro da hun at Hun håper vi møtes igjen, og ga meg et slikt kyss og så meg i øynene. Men nå har hun plutselig ikke svart eller åpnet noe siden etter jeg kom hjem fra vi sist møttes, og hodet mitt blir gærnt her. Har selvfølgelig ikke sendt noe særlig mer for å ikke virke helt på trynet, men jeg har ikke følt noe sånt for noen på flere år, som om det skulle være første forelskelse om igjen, og er helt rådvill... Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Kjør på. Alder trenger ikke være en hindring - det er viktigere at man "er på samme sted" i livet, i forhold til jobb, bosituasjon og eventuelle ønsker om å slå seg til ro (eller ikke) med barn og den pakka der. Om dere kan være ærlige med hverandre om de greiene der og er enige eller kan enes om den situasjonen, burde det ikke være noen kjepper i hjulene som lager det vanskeligere enn alle andre forhold. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (...)Hun sa til meg på melding hun var helt betatt av meg, men at hun var redd for å bli forelsket og så videre. Vi har snakket litt smått sammen, og spøket rundt når vi sist møttes, og tenkte at vi ikke skulle tenke noe særlig og bare ha det gøy og koselig.(..) Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Når hun er redd for å bli forelska har du bare 2 gode valg, bryte kontakten eller spørre hvorfor det er noe å være redd for. Å forvente at en kvinne skal slutte å tenke på ting som dette når det først har kommet i hodet hennes er utopi, jeg ser på det en selvfølge at hun kommer til å vise mye usikkerhet overfor deg etter en slik behandling. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Men hvordan snakker man om noe sånt da, når man bare har møttes en gang i fylla, og en gang edru, og ikke snakket mye annet enn de tingene hun sa? Og det jeg er mest bekymret over nå er at hun velger å ikke åpne meldinger fra meg for å glemme crushet hun har fått før det går over til forelskelse, eller ikke se meg igjen i det hele tatt. Sist vi møttes spurte hun om hun kunne beholde et plagg av meg med min lukt, så alt her virker jo positivt. Men vi har jo kjent hverandre en uke, blir det ikke relativt fort å nevne barn? Og hva liker 30+ år gamle kvinner å gjøre eller få som er søtt? Er det fortsatt innenfor med kino? Søte lapper? Roser på døra? Barnslige lapper for å spørre henne med ut? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Drit i alt det der for øyeblikket. Det du gjør nå er å stille et "ultimatum". Si det rett ut som det er, noe ala; "Jeg liker deg og vil bli bedre kjent for å se hvor dette fører. Jeg bryr meg ikke om alderen. Hvis du er villig til å bli bedre kjent så er jeg villig til det også." Edit; Så venter du å ser, trenger ikke si mer enn det som er nødvendig. Få ord kan bety mer enn mange. Det pleier å gå en stund fra man blir kjent til man virkelig er et par. Blir litt for dumt å snakke om "hvor man er i livet" før man vet hvor man er i forhold til hverandre. Så vet man jo ikke helt hvor man er i livet når det kommer til kjærlighet, man kan gå inn i et forhold uten å ville slå seg ned og få barn og i neste øyeblikk være klar for alt det der. Endret 27. april 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 "Hvor dere er i livet" er fullstendig irrelevant her nå. Det som er relevant, er om dere har tid og lyst de neste par ukene eller månedene til å tilbringe mer tid sammen, kose dere og bli kjent. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Føler meg litt håpløs som har blitt så forelsket i løpet av en uke som jeg ikke har vært på to år minst, nå som hun plutselig ikke åpner noen snaps i det hele tatt. Er det lurt å ringe mon tro, og spørre? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hvor lenge har hun ghostet deg? Prøv å ha litt is i magen, hvis ikke det blir snakk om ukesvis. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Regner med du mener noe i den dur av ignorert, sendte sist noe foregår på kvelden etter jeg kom hjem fra hun, som hun åpnet på morgenen, og ikke åpnet noe siden den dag, dog vært litt smått aktivt på scoren på snap men ikke åpnet mitt. Er bare redd hun prøver miste crushet og får en melding at vi ikke kan sees igjen når jeg bruser så mye nå som jeg ikke har gjort årevis og blitt innmari betatt etter jeg fikk et kyss tilbake. Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) "Hvor dere er i livet" er fullstendig irrelevant her nå. Det som er relevant, er om dere har tid og lyst de neste par ukene eller månedene til å tilbringe mer tid sammen, kose dere og bli kjent. Det er kanskje det som gjør at hun "holder igjen"? Det er uansett noe som må snakkes om etterhvert. Hennes klokke tikker kanskje raskere enn hans? Hun er jo 10 år før han i livsløpet. Rent teoretisk iallfall. Uansett mente jeg at han ikke skulle bry seg om aldersforskjellen. Hvis det ikke plager han (eller henne), burde det ikke bety noe. Endret 27. april 2017 av johanf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Sendte litt småsjarmerende melding at Hun gjorde meg betatt og om hun ikke kunne legge tankene til siden litt og bare finne på noe gøy i helgen igår kveld. Intet svar enda selv om scoren på Snapchat øker... er slaget tapt at Hun rett og slett prøver å ignorere meg fordi hun kanskje ble forelsket? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Du ber en kvinne legge tankene til side, hva forventer du 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Da kom svaret, hun har tenkt, og kommet fram til at det ikke er riktig for henne, og hun ikke vil se meg igjen. Jeg vet hun likte og var glad å se og snakke med meg, og at Hun er redd og flykter fra det før hun får ordentlige følelser. Jeg tenker nok hennes venner har gjort et stort inntrykk og sagt det ikke går. Så, er håpet ute? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Mulig vennenne hennes har spilt en rolle, uten at jeg vet noe om henne. Men det første jeg tenker er at hun i en alder av 33 antakelig tenker endel på det å få barn før det er for sent. Så selv om dere har god kjemi, har/hadde det gøy sammen, osv, så vil jeg tro at du faller litt utenfor kategorien "poensiell far" før det har gått endel år, og da er det for sent for henne. Endret 28. april 2017 av blured Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Problemet er at jeg mer voksen enn andre på min alder og tenker ofte på barn og framtiden. Nye bilen jeg kjøpte litt siden har vært innkjøpt med tanke på at den har mulighet for familie da jeg ikke håper det er alt for lenge til. Jeg tenker langsiktig og er en grunn jeg ikke dater folk på min egen alder eller i det hele tatt, fordi de egentlig er for umodne for min alder. Er vel derfor jeg falt så pladask. Endelig noen voksne og modne i hodet jeg fikk seriøse tanker om, før det nå etter å ha blitt gitt masse håp og forelskelse blir knust... Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Mulig vennenne hennes har spilt en rolle, uten at jeg vet noe om henne. Men det første jeg tenker er at hun i en alder av 33 antakelig tenker endel på det å få barn før det er for sent. Så selv om dere har god kjemi, har/hadde det gøy sammen, osv, så vil jeg tro at du faller litt utenfor kategorien "poensiell far" før det har gått endel år, og da er det for sent for henne. Dette er sannsynlig. Stemmer selvsagt ikke for alle 30-åringer, men det stemmer ofte nok til at jeg personlig aldri ser på gjevnaldrende som potensielle partnere. Jeg er 31 år, og livredd for barn. Kvinner i 30-årene er livsfarlige. Endret 28. april 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Det virker som om du: 1. Teppebomber henne med meldinger, snaps og oppmerksomhet. Sjeldent lurt. 2. Leste mer inn i situasjonen enn hva om er tilfelle, i.e., ekstrapolerer fra dine egne følelser og tenker at hun må føle det like sterkt som deg. 3. Det kan være hun opplever aldersforskjellen som problematisk. Kvinner kan være overraskende rasjonelle når det gjelder valg av partner og forhold, selv om de er irrasjonale på de fleste andre områder. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Problemet er at jeg mer voksen enn andre på min alder og tenker ofte på barn og framtiden. Nye bilen jeg kjøpte litt siden har vært innkjøpt med tanke på at den har mulighet for familie da jeg ikke håper det er alt for lenge til. Jeg tenker langsiktig og er en grunn jeg ikke dater folk på min egen alder eller i det hele tatt, fordi de egentlig er for umodne for min alder. Er vel derfor jeg falt så pladask. Endelig noen voksne og modne i hodet jeg fikk seriøse tanker om, før det nå etter å ha blitt gitt masse håp og forelskelse blir knust... Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Hvis dette er riktig, hvorfor har du hele tiden kommunisert at du bare ønsker å fokusere på å ha det gøy og ikke vil snakke om noe annet? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Har ikke sagt bare gøy, har vært mer på den måten at jeg har sett hun tenker og at jeg har sagt noe alla 'la Oss bare ha det gøy og ikke tenke så mye nå'. Har ikke bombardert henne, var der tirsdag, hun sendte meg en melding står hun koste seg og at Hun var betatt, synes jeg var så skjønn og søt og fin og alt. Neste dag sendte jeg kun et tilfeldig fra jobben, og litt senere spurte jeg om hun fikk sove noe særlig. De ble aldri åpnet så da sendte jeg ikke melding før igår kveld sent... da kom svaret til morgenen. Greia er alt jeg er hundre prosent sikker på hun backer ut fordi hun er redd. Det er ikke bare 'liker' når man ligger og holder hender og ser hverandre i øynene timer istrekk og fniser og har det koselig. Og at Hun sier hun skulle ønske jeg kunne være et kosedyr, spørre om å beholde tskjorta litt til fordi den lukter min parfyme, og alt det. Etter hun fant ut alderen min på mandag var hun litt sjokkert men sa hun egentlig ikke brydde seg, men at hun var redd for å bli forelsket. Så jeg tenker at tirsdag begynte hun kanskje å bli det siden jeg kysset henne ut av det blå en stund etter vi hadde hatt samleie og ligget og kost på hverandre, og jeg fikk et kyss ut av det blå tilbake før jeg dro, før et vanlig hadekyss. Hun sa jo til og med vi skulle sees igjen og jeg hører fra henne og skulle ha en fin tur hjem... Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Så, sendte en lang melding og forklarte litt ting og om jeg ikke kunne stikke innom. Eneste jeg fikk tilbake var følgende; 'Du kjenner meg faktisk ikke. Du vet ikke hvem andre jeg har intime relasjoner til. Hvis du vil psykoanalysere kan du snakke med min psykolog.' Gjorde det vel litt lettere å lese hun tydeligvis er sinnsyk, ihvertfall til alderen. Eller hvordan skal jeg tolke det? Player gets playd, huh? Anonymous poster hash: 23e88...5f8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå