Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Deler av registry slettet!

Anbefalte innlegg

Hjelp. Jeg skulle slette adware i registry, og har slettet for mange verdier. "Explorer har utført en ulovlig operasjon---." Får ikke til noenting! Ingenting kjører. Får ikke gjort noenting i safe-mode heller. Finnes det noen måte å restore dette? (OS: Windows 98)

Dersom ingenting kan gjøres kan jeg jo formattere, men er da nødt til å få sikkerhetskopiert eposten min i outlook express. Hvordan får jeg gjort dette i fra DOS??

-Hjelpeløs ansatt som får såå kjeft i morgen tidlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelp. Jeg skulle slette adware i registry, og har slettet for mange verdier. "Explorer har utført en ulovlig operasjon---." Får ikke til noenting! Ingenting kjører. Får ikke gjort noenting i safe-mode heller. Finnes det noen måte å restore dette? (OS: Windows 98)

Dersom ingenting kan gjøres kan jeg jo formattere, men er da nødt til å få sikkerhetskopiert eposten min i outlook express. Hvordan får jeg gjort dette i fra DOS??

-Hjelpeløs ansatt som får såå kjeft i morgen tidlig

Kanskje denne kan hjelpe: ??

http://www.computerhope.com/registry.htm

Når det gjelder outlook express:

du skal ha noen *.*dbx filer hvor meldingene dine er lagret. Du finner disse C:\WINDOWS\Application Data\[masse rare tall]\Outlook Express

Her bør du vel i alle fall ta vare på inboks.dbx Kanskje også sendte elementer.dbx?

Flytt de på en partisjon du ikke skal formaterer. Så kopierer du bare filene til samme sted (etter at du har formatert). Og restarter outlook express.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar

For å kopiere, bruker du copy komandoen.

For eksempel:

copy test /d

kopierer mappa test til D-partisjonen Skal du kun kopiere en fil, må du ta med hele benevningen. F.eks. copy inboks.dbx /d

komandoen dir bruker du for å se innholdet i en mappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...