S00 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hei! Jeg skal ta noen fag som privatist i skoleåret som kommer, og lurer på om noen kan anbefale bøker til kjemi 1+2, biologi 1+2, matematikk R1 og norsk (NOR1211, NOR1212, NOR1213). Legg gjerne ved link til andre lignende tråder hvis det allerede finnes Takk på forhånd! Lenke til kommentar
cyanid1 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Aqua (gyldendal) 1 og 2. Bøkene kan forresten kjøpes som e-bok på smartbok.no til ca 350 kr for studiebok og oppgavebok. Matte anbefaler jeg sinus. Det ligger også mye (bra) stoff på ndla.no og rundt om. Mener å huske at Bios2 og R2 (achehoug tror jeg) ligger ute på issuu.com, men du må nok lete litt før du finner dem. I norsk har jeg selv kjøpt signatur 3, og kommer nok til å kjøpe "Å lykkes med litteraturhistorie" i tillegg. Sistnevnte står oppført på boklisten til flere av privatistskolene. Lenke til kommentar
S00 Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Aqua (gyldendal) 1 og 2. Bøkene kan forresten kjøpes som e-bok på smartbok.no til ca 350 kr for studiebok og oppgavebok. Matte anbefaler jeg sinus. Det ligger også mye (bra) stoff på ndla.no og rundt om. Mener å huske at Bios2 og R2 (achehoug tror jeg) ligger ute på issuu.com, men du må nok lete litt før du finner dem. I norsk har jeg selv kjøpt signatur 3, og kommer nok til å kjøpe "Å lykkes med litteraturhistorie" i tillegg. Sistnevnte står oppført på boklisten til flere av privatistskolene. Kjempeflott! Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
S00 Skrevet 3. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2017 Noen flere? Ser noen privatskoler anbefaler Aqua, mens andre anbefaler Kjemien Stemmer. Det samme gjelder Bi og Bios. Er det noen som vet om det er store forskjeller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå