Ravnen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 I et par år nå har jeg vært veldig umotivert og sover lenge, fordi det føles meningsløst å stå opp. Jeg har veldig typiske depressive symptomer, som at ingenting virker gøy lengre. Imidlertid føler jeg meg ikke trist, og jeg setter stor pris på solfylte dager ute i solen. Men når jeg kommer hjem fra jobb, for eksempel, så føler jeg ikke for å gjøre noen ting. Jeg bare prøver å få tiden til å gå til jeg kan sove igjen. Kjenner noen seg igjen? Jeg har prøvd å gå til terapi, men føler jeg ikke det hjelper noe særlig, siden det ikke er konkrete ting å prate om enn en manglende motivasjon. Vil anti-depressive være til hjelp, eller være verdt bivirkningene i det hele tatt? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Har det på samme måte selv 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Du har latt vanene ta over livet ditt. Så skal jeg stille et stort spørsmål for å se hva motivene dine egentlig er:Hva ville du gjort om du vant 150 millioner i vikinglotto? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Tristhet er ikke sentralt for depresjon. Det er vanlig å være deprimert uten å føle tristhet. Foreslår at du ikke gir opp behandlingen, og hvis du skal prøve antidepressiva, så er det slik at folk flest profiterer best på antidepressiva sammen med samtalebehandling. 1 Lenke til kommentar
Ravnen Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Du har latt vanene ta over livet ditt. Så skal jeg stille et stort spørsmål for å se hva motivene dine egentlig er: Hva ville du gjort om du vant 150 millioner i vikinglotto? Kjøpt hus og investert i boligmarkedet? Det første jeg kommer på Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Du har latt vanene ta over livet ditt. Så skal jeg stille et stort spørsmål for å se hva motivene dine egentlig er: Hva ville du gjort om du vant 150 millioner i vikinglotto? Kjøpt hus og investert i boligmarkedet? Det første jeg kommer på Så du ville blitt en investor? Kanskje å studére økonomi og finans er noe du er interessert i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå