Gå til innhold

AMD+GEIL

_Ch|nkY_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville valgt noe annet enn Geil minne tror jeg... Har Golden dragon selv, og er IKKE fornøyd :(  Det kan selvsagt være jeg som gjør noe feil, men  ;)

Hvorfor er du ikke det?

Har standard Geil-ram, altså ikke Golden Dragon, og syns de er helt fine jeg.

Er bare generelt missfornøyd, i forhold til hva produsenten - og diverse tester, som skryter brikkene opp i syene lover...

Lenke til kommentar

Vel her ser man at enkelte har vert uheldige med en enkelt brikke og dermed løper ut og advarer andre helt typisk.

Geil er blandt de beste brikkene som selges i Norge sammens med OCZ.

Dette kan jeg si siden jeg var en av de første i Norge som fikk disse og har dem fortsatt, dessuten har jeg hatt ca 20-30 stk oppe til test over en 60 dagers periode pr par, disse har jeg testet på asus, abit og msi hovedkort uten problemer. Har også testet dem på amd med stort hell, så dem som roper ulv ulv her vet ikke hvordan en ulv ser ut.

Jeg har hatt twinmosbrikker og corsairbrikker og en ocz brikke med feil på men kan ikke av den grunn løpe ut og advare andre mot disse.

Lenke til kommentar
Vel her ser man at enkelte har vert uheldige med en enkelt brikke og dermed løper ut og advarer andre helt typisk.

Dette kan jeg si siden jeg var en av de første i Norge som fikk disse og har dem fortsatt, dessuten har jeg hatt ca 20-30 stk oppe til test over en 60 dagers periode pr par, disse har jeg testet på asus, abit og msi hovedkort uten problemer. Har også testet dem på amd med stort hell, så dem som roper ulv ulv her vet ikke hvordan en ulv ser ut.

Jeg har hatt twinmosbrikker og corsairbrikker og en ocz brikke med feil på men kan ikke av den grunn løpe ut og advare andre mot disse.

Tror du Geil Value pc3200 400Mhz har noe problemer med å kjøre samen med enn

amd xp 2100+? På ett MSI KT4 Ultra? :roll:

Lenke til kommentar
[quote name='Chris88' date='04/12/2003 : 20:13']Maskina mi likte iallefall ikke den kombinasjonen, men jeg tror det skyldes brent ram slot :thumbdown:  ellers er det gode brikker, får bare ikke kjøre dual.[/quote]
Dual-DDR fungerer heller ikke hos meg, har en TwinMOS 512MB PC3200 og en Crucial 512MB brikke. Har prøvd andre brikker og men fungerer fremdeles ikke :shrug:
Lenke til kommentar

Tror du Geil Value pc3200 400Mhz har noe problemer med å kjøre samen med enn

amd xp 2100+? På ett MSI KT4 Ultra? :roll:

Vel jeg kan ikke garantere en enkelt brikke uansett merke , men jeg har en kompis med samme hk som deg og han har geil brikker som han kjøpte hos meg har aldri hørt han nevne noen problemer.

Selv har jeg ikke prøvd det hovedkortet.

Lenke til kommentar

Snekker'n : Ser du har Geil Golden Dragon PC3500 med P4. Virker som om folka her har kun problemer med AMD/Geil løsning.

Geil Golden Dragon PC4000 og P4c 2,8 er vel et bra alternativ?

PS : sorry for offtopic, men er lite vits å starte egen tråd for dette spørsmålet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...