_Ch|nkY_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Går det an å ha enn Amd Xp 2100 og Geil 256Mb pc3200 400Mhz uten konflikter o.l. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ville valgt noe annet enn Geil minne tror jeg... Har Golden dragon selv, og er IKKE fornøyd Det kan selvsagt være jeg som gjør noe feil, men Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Maskina mi likte iallefall ikke den kombinasjonen, men jeg tror det skyldes brent ram slot ellers er det gode brikker, får bare ikke kjøre dual. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ville valgt noe annet enn Geil minne tror jeg... Har Golden dragon selv, og er IKKE fornøyd Det kan selvsagt være jeg som gjør noe feil, men Hvorfor er du ikke det? Har standard Geil-ram, altså ikke Golden Dragon, og syns de er helt fine jeg. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har GeIL jeg også møkka brikker går for OCZ ... altså ikke prøv GeIL du som har MSI .. og msi kort er litt kresen på ramm typen du bruker. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ville valgt noe annet enn Geil minne tror jeg... Har Golden dragon selv, og er IKKE fornøyd Det kan selvsagt være jeg som gjør noe feil, men Hvorfor er du ikke det? Har standard Geil-ram, altså ikke Golden Dragon, og syns de er helt fine jeg. Er bare generelt missfornøyd, i forhold til hva produsenten - og diverse tester, som skryter brikkene opp i syene lover... Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmm merkelig, Jeg trodde Geil var et bra merke jeg. Har ingen problemer på min maskin med NF7-S. Er det virkelig en allmenn oppfatning at Geil er Dårlig? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Samme her, Geil nekter å kjøre på 200buz, må bruke de på 166 får at jeg skal få spilt spill i det hele tatt. Ikke kult, siden da får jeg ikke brukt amd 2500+ @3200+ =( surt Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Sikker på at det ikke er cpuen din som ikke tåler mer enn 166?? Hvis rambrikken støtter 200 mhz fsb men ikke klarer det må du jo reklamere på den! Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 har fått oppfatning av at GEIL -brikker er gode jeg da. Se forøvrig her: Overklokking.no DDR-Roundup Har selv 512 MB Geil PC3500 ultra platinum. Kjører de på 436 MHz, fordi jeg kjører XP 2500+ på 11*218=2398MHz. Synes de er gode jeg. Timingene mine er 2-3-2-5. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vel her ser man at enkelte har vert uheldige med en enkelt brikke og dermed løper ut og advarer andre helt typisk. Geil er blandt de beste brikkene som selges i Norge sammens med OCZ. Dette kan jeg si siden jeg var en av de første i Norge som fikk disse og har dem fortsatt, dessuten har jeg hatt ca 20-30 stk oppe til test over en 60 dagers periode pr par, disse har jeg testet på asus, abit og msi hovedkort uten problemer. Har også testet dem på amd med stort hell, så dem som roper ulv ulv her vet ikke hvordan en ulv ser ut. Jeg har hatt twinmosbrikker og corsairbrikker og en ocz brikke med feil på men kan ikke av den grunn løpe ut og advare andre mot disse. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sa at det var surt for meg, men håper å finne en løsning. Vil at maskina skal kjøre på 3200amd +, alt funker men spill avsluttes med at den hopper ut i windows, tilbake til 166 da, funker alt men cpu blir da 2500amd + igen. Lenke til kommentar
_Ch|nkY_ Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Vel her ser man at enkelte har vert uheldige med en enkelt brikke og dermed løper ut og advarer andre helt typisk.Geil er blandt de beste brikkene som selges i Norge sammens med OCZ. Dette kan jeg si siden jeg var en av de første i Norge som fikk disse og har dem fortsatt, dessuten har jeg hatt ca 20-30 stk oppe til test over en 60 dagers periode pr par, disse har jeg testet på asus, abit og msi hovedkort uten problemer. Har også testet dem på amd med stort hell, så dem som roper ulv ulv her vet ikke hvordan en ulv ser ut. Jeg har hatt twinmosbrikker og corsairbrikker og en ocz brikke med feil på men kan ikke av den grunn løpe ut og advare andre mot disse. Tror du Geil Value pc3200 400Mhz har noe problemer med å kjøre samen med enn amd xp 2100+? På ett MSI KT4 Ultra? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 [quote name='Chris88' date='04/12/2003 : 20:13']Maskina mi likte iallefall ikke den kombinasjonen, men jeg tror det skyldes brent ram slot ellers er det gode brikker, får bare ikke kjøre dual.[/quote] Dual-DDR fungerer heller ikke hos meg, har en TwinMOS 512MB PC3200 og en Crucial 512MB brikke. Har prøvd andre brikker og men fungerer fremdeles ikke Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vel her ser man at enkelte har vert uheldige med en enkelt brikke og dermed løper ut og advarer andre helt typisk.Geil er blandt de beste brikkene som selges i Norge sammens med OCZ. Dette kan jeg si siden jeg var en av de første i Norge som fikk disse og har dem fortsatt, dessuten har jeg hatt ca 20-30 stk oppe til test over en 60 dagers periode pr par, disse har jeg testet på asus, abit og msi hovedkort uten problemer. Har også testet dem på amd med stort hell, så dem som roper ulv ulv her vet ikke hvordan en ulv ser ut. Jeg har hatt twinmosbrikker og corsairbrikker og en ocz brikke med feil på men kan ikke av den grunn løpe ut og advare andre mot disse. Tror du Geil Value pc3200 400Mhz har noe problemer med å kjøre samen med enn amd xp 2100+? På ett MSI KT4 Ultra? Vel jeg kan ikke garantere en enkelt brikke uansett merke , men jeg har en kompis med samme hk som deg og han har geil brikker som han kjøpte hos meg har aldri hørt han nevne noen problemer. Selv har jeg ikke prøvd det hovedkortet. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Snekker'n : Ser du har Geil Golden Dragon PC3500 med P4. Virker som om folka her har kun problemer med AMD/Geil løsning. Geil Golden Dragon PC4000 og P4c 2,8 er vel et bra alternativ? PS : sorry for offtopic, men er lite vits å starte egen tråd for dette spørsmålet Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 VeXx: om jeg ikke husker helt feil, tror jeg at enten snekker`n eller formann har testet disse brikkene både med AMD & Intel... Correct me if I'm wrong, da må hjernebarken inn på service... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Ja, jeg husker også testen av Geil brikkene som Snekker'n tok. Fikk jo "best i test" sammen med Corsair. Ser noen har problemer, så jeg lurte på om de gjaldt kun AMD eller Intel også. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Har testet brikkene på begge systemer, når det gjelder P4 så er den raskeste pr i dag av de jeg har testet som følger: 3200 OCZ. 3500 Geil G D 3700 OCZ gold. 4000 Geil 4200 Geil. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Godt å høre jeg ikke var helt på bærtur Slapp billig unna denne servicen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå