Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Frem til 15.5 vil det være et kappløp mellom operatørene, om å være sist ute med roamingprisene. Mitt tips er at vi kan vente en oppgang i månedsprisene mellom null og femti kroner. Det som imidlertid skurrer hos meg, er at både Chess og OneCall har varslet, per SMS, null oppgang for eksisterende kunder, og nye priser for nye kunder. På hjemmesidene er det ikke lagt ut info enda, og det får meg til å tro at ett av varemerkene blir øksa. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Juli 2015. Da bestilte jeg mobilt bredbånd fra Ice, og opprettet avtale giro straks jeg fikk første faktura. Ikke mottatt en eneste faktura pr post eller mail siden den gang. For mobiltelefon begynte de ikke å tilby avtalegiro før noen få måneder siden. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg har allerede fått faktura fra Telipol for juni måned der de har inkludert EU roaming. Merkelig fakturering de har. Betale for en måned på forhånd liksom.. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Der ja. Fikk mail fra Ice i dag. De kommer til å tvinge meg til å begynne å betale 129kr per måned. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Nei, du kan bekrefte at du vil bli og beholde det du har. Men vil ikke virke utenlands i hele tatt da. 1 Lenke til kommentar
Magnus Vallestrand Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Savner, 4GB Hadde 4 Gb for 249 før :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg