pierce007 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg ønsker å slå sammen min private Google kalender med jobbkalenderen i Outlook 365. Men jeg ønsker at alle avtaler i den private blir privat i jobbkalenderen. Er dette mulig? Kan dette synces på noen måte? Bruker i dag Companionlink til å synce Google til Outlook - må da bruke 2 separerte kalendere. Jeg ønsker nå å bruke 1. Jeg har kun funnet ut at en må selv sette hver enkelt avtale til privat. Det blir veldig tungvint. Samtidig som jeg ikke vil husker hvilke avtaler som har kommet i etterkant osv. Som vist på bilde ønsker jeg å kunne få opp både jobb og private avtaler i den røde firkanten. Hvis jeg gjør det på den eneste måten jeg vet om foreløpig - vil alle kunne se også min private, da jeg deler jobbkalenderen. Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Det enkleste er kanskje å bruke en annen e-postklient, for eksempel Thunderbird, som fint støtter både flere e-postkontoer og kalendere. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det enkleste er kanskje å bruke en annen e-postklient, for eksempel Thunderbird, som fint støtter både flere e-postkontoer og kalendere. Tullesvar, mener du at Outlook ikke støtter flere mailbokser og kalendre? For TS: beskrivelsen står her for hvordan sette opp gmail kalender i Outlook: https://support.office.com/en-us/article/See-your-Google-Calendar-in-Outlook-c1dab514-0ad4-4811-824a-7d02c5e77126 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Det enkleste er kanskje å bruke en annen e-postklient, for eksempel Thunderbird, som fint støtter både flere e-postkontoer og kalendere. Tullesvar, mener du at Outlook ikke støtter flere mailbokser og kalendre? For TS: beskrivelsen står her for hvordan sette opp gmail kalender i Outlook: https://support.office.com/en-us/article/See-your-Google-Calendar-in-Outlook-c1dab514-0ad4-4811-824a-7d02c5e77126 Men blir ikke da denne kalenderen også synlig for alle andre, når jeg deler jobbkalenderen? Feks Google kalendern blir inkludert i jobbmailen hvis jeg skjønner dette riktig...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå