Kløna1980 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hei! Har litt lengre enn jeg burde nå hørt en ekkel skrapelyd når jeg svinger. Især mot venstre. Idag merka jeg at lyden egentlig er ganske hørbar når jeg kjører framover også, og særlig når jeg kjører over humper høres den godt. Da jeg parkerte foran jobb lot jeg bilen gå litt mens jeg dreide på rattet og da ble lyden veldig hørbar når jeg dreide til et visst punkt. Var nesten som å høre på en motorsag! Først trodde jeg kanskje bare det var noe grus inni der en plass siden det skrapte sånn, men nå er jeg redd det er noe langt værre. Noen forslag til hva det kan være, og hvor dyrt? :o Lenke til kommentar
Kløna1980 Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Er forresten en Nissan Primera 2002 modell Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Det kan være hjullageret. Se over listen her. https://gobdp.com/blog/why-is-their-noise-when-turning-my-steering-wheel/ Se hva som passer deg best. For et nytt hjullager blir det vel rundt 2 lapper for å få fikset Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Siden det lager lyd når du stør stille å svinger så tenker jeg det er lageret på servopumpa som er gåent. Evt strammehjul på samme reim som pumpa. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå