sussss Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Gilleleje strand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Herlig dybde på V1 som blir min favoritt her. Nevner at ved å beskjære nede så kanskje 1/3 av stranden forsvinner sett i senter av bildet for da vil dybden i bildet bli enda mer fremtredende. Behold gjerne denne og lag en versjon til. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Fine bilder fra den danske strand. V1 er vel best, men det var flott med båtbildene også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Herlig dybde på V1 som blir min favoritt her. Nevner at ved å beskjære nede så kanskje 1/3 av stranden forsvinner sett i senter av bildet for da vil dybden i bildet bli enda mer fremtredende. Behold gjerne denne og lag en versjon til. Roar Har gjort som du skrev..var det sådanne du mente ?? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg likte best V1 her. Flott farger. Det ser litt kaldt ut? Ikke helt badetemperatur enda? ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 V1 min favoritt med sin store dybde og skyer som dras ut på grunn av vidvinkel-effekt. Ser ut til å være en litt sur værtype. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Smukk presentasjon! V5, for meg! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Herlig dybde på V1 som blir min favoritt her. Nevner at ved å beskjære nede så kanskje 1/3 av stranden forsvinner sett i senter av bildet for da vil dybden i bildet bli enda mer fremtredende. Behold gjerne denne og lag en versjon til. Roar Har gjort som du skrev..var det sådanne du mente ?? Ja, der satt'n. Tipper du ser hvordan dybdefølelsen økte? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg