Mala Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Satser på at det løsner litt rundt E3 rundt ett nytt Brothers In Arms spill ja http://www.psu.com/news/32606/new-brothers-in-arms-game-release Endret 30. april 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Runna nettopp hells highway i dag lenge siden sist. Jeg har spilt det en del, men lenge siden jeg spilte sånn at jeg fulgte med på historien. Veldig mixed bag det spillet. Fantastisk lyd og grafikk (holdt seg kjempe bra) historien er ganske fin. Men var skikkelig gameplay bom å gjøre det til en kvasi 3rd person cover shooter. Sleng på en langt dummere ai enn i de to første spillene. Og disse solo oppdragene og helt til slutt disse arcadey tanks missions. Og du får et spill som kunne vært så mye bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jepp. Håper de går tilbake tilnærmelsen av BiA og EiB på det neste spillet, som jo nå må komme Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Tok og lasta ned WaW igjen og merker at det er masse fra det spillet jeg virkelig ikke liker, som den evige granade spammen fra finden føler jeg spiller en QTE hele tiden, spillet er også langt mer massete enn COD 1 og 2. og spillet lider av det samme som alle COD spill gjør, ekstremt veike våpen, garanden høres ut som en gass pistol for å skyte på blink med BARen høres ut som en spiker pistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå