AfterGlow Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Det nye klippet av seriens nye retning er nå sluppet.Call of Duty WWII har fått trailer og slippdato Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Meeh. Jeg hadde håpet på at med vesentlig sterkere maskiner, en god utvikling osv. osv. siden sist CoD-universet var i WW2, at man skulle få enda mer historisk riktige kamper, med store tropper og mer til. Istedenfor ser det ut som om det blir en "interaktiv" hollywood-smørje. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Så lite kreativt ut... storme Normandie igjen?? Lenke til kommentar
kireo666 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Så positive dere er! Dette blir nok bra skal dere se. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 *Gjesp* Enda et WW2 spill. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 *Gjesp* Enda et WW2 spill. Denne kommentaren hadde gitt mening... i 2007. 9 Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Søren at dama har termin rett før realese.. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 *Gjesp* Enda et WW2 spill. Denne kommentaren hadde gitt mening... i 2007. Ja hvorfor prøve å lage noe originalt når alle kidsa kjøper det samme spillet om og om igjen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Søren at dama har termin rett før realese.. Dama mi og. 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 g j e s p Er ikke melkekua død for lenge siden? 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Gøy med ww2-spill igjen, men spent på gjennomføringen. Traileren viste ikke akkurat så mye gameplay, men så ikke noe jetpacks eller vegg-akrobatikk så virker som et steg i riktig retning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Første COD jeg faktisk er interessert i på mangfoldige år Traileren er helt grei, typisk COD opplegg. Gleder meg til vi får gameplay servert. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Folk prater om at COD var bra når det handla om andre verdenskrig og at det kun har gått nedover derfra. Surver over at COD spillene kun handler om å "skyte de brune terroristene", så klager de over at det er "tullete sci-fi drit" og når de tar steget tilbake til røttene så er det galt og. Hvilke epoke skulle de tatt for å være bra nok? PS: Nå skal det nevnes at jeg ikke er fan av COD serien, har ikke spilt siden Modern Warfare 1. Dette er bare det jeg ser utenfra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Så lite kreativt ut... storme Normandie igjen??Cod sine spill har alltid vært spill versjoner av filmer/serier. Ingen originalitet ever. Cod 1 var BOB, longest day og enemies at the gate. Cod 2 var igjen longest day, men de britiske oppdragene var i hvertfall litt mer originale. Denne gangen er det tydeligvis SPR og Fury som er mye av inspirasjonen. Endret 27. april 2017 av Gunfreak Lenke til kommentar
Snikburz Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Jeg kan gjerne storme Normandie igjen, og frigjøringen av Paris kan være et velkomment pust. Et virkelig nyskapende og potensielt sett veldig sterkt oppdrag hadde vært å frigjøre en konsentrasjonsleir... 3 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Folk prater om at COD var bra når det handla om andre verdenskrig og at det kun har gått nedover derfra. Surver over at COD spillene kun handler om å "skyte de brune terroristene", så klager de over at det er "tullete sci-fi drit" og når de tar steget tilbake til røttene så er det galt og. Hvilke epoke skulle de tatt for å være bra nok? PS: Nå skal det nevnes at jeg ikke er fan av COD serien, har ikke spilt siden Modern Warfare 1. Dette er bare det jeg ser utenfra. Med andre ord, folk har forskjellige meninger? 1 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Søren at dama har termin rett før realese.. =fødselsperm, pluss at babyen sover ekstrent mye de første 2 ukene. Fruen likeså fordi hun ammer. Perfekt timing spør du meg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja, nu ser vi vel over 100GB spill også tenker jeg? Faktisk så fristet CoD litt nå, må være WW2 som gjør det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Folk prater om at COD var bra når det handla om andre verdenskrig og at det kun har gått nedover derfra. Surver over at COD spillene kun handler om å "skyte de brune terroristene", så klager de over at det er "tullete sci-fi drit" og når de tar steget tilbake til røttene så er det galt og. Hvilke epoke skulle de tatt for å være bra nok? PS: Nå skal det nevnes at jeg ikke er fan av COD serien, har ikke spilt siden Modern Warfare 1. Dette er bare det jeg ser utenfra. Du virker til å være i villfarelsen at "folk" er en stor homogen masse der alle mener det samme, og en person i gruppa er ansvarlig for en annen person i gruppa sine meninger. Til informasjon så er det ikke riktig. AtW Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Søren at dama har termin rett før realese.. Dama mi og. Får vel hoppe på denne her jeg også da. Kona mi også. Var tydeligvis en rolig spillmåned i Februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå