Blodhemn Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Noen her som vet om Asus sin 9600XT og Zalman ZM80CHP GPU Kjøler er "kompatible"? Linker. Asus 9600XT Zalman Heatpipe Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Heatpipen skal være kompatibel med alle skjermkort som har hull rundt gpu. Uansett kommer jeg til å teste dette om noen dager, GF4 kortet mitt tok kvelden i går og i mangel på noe å sette Zalman`en på ( ) bestilte jeg meg et Sapphire 9600Xt...håper den passer ihvertfall... Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Ingen av de dippeduttene som jeg nå beleilig har glemt navnet på som er i veien? De sylinderformete dingsene.. ah.. kondensatorer Endret 5. desember 2003 av Blodhemn Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nei, hvorfor skulle de være det? Zalman passer på alle Radeon jeg har hørt om så langt.. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Fordi det ville være typisk min flaks om det ikke passet Uansett. Takker for hjelpen. Tenker jeg prøver jeg. I allerværste tilfellet er det jo bare 300kr ut vindu. Eller 2000kr - kommer ann på hvilken av de jeg liker best Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har nevnte Zalman på et Sapphire Radeon 9800PRO, jeg. Ikke i nærheten en gang -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå