Labelle Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hei, Har slitt mitt tredje par dongeribuske og får ikke lenger tak i favorittbuksen min. Ser ut som den er byttet ut i en ny stretch utgave jeg ikke likte å returnerte like fort som jeg fikk den. Var innom senteret hvor jeg prøvde nye dongeribukser innom 4 forskjellige klesbutikker. De hadde ikke en eneste dongeribukse uten Stretch i. Endte med å kjøpe de buksene med minst mulig stretch i men liker ikke de noe særlig. Virker så spinkle og kvaliteten ser ikke til å være like solid som den tidligere G-star buska. Er vanlige dongeribukser helt ut nå? Endret 26. april 2017 av Labelle Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Vet ikke om du er gutt eller jente, men jeg har aldri eid jeans med stretch... Skal sies at jeg shopper sjeldnere enn de fleste, men det bør være mulig å finne vel? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Desverre har nesten alle stretch nå for tiden, hvis jeg ikke tar feil så har Cubus og Jack & Jones noen uten stretch. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Er elastan i de fleste bukser nå i en eller annen grad. Mener dog Nudie har ett par uten ellastan i? Kan sjekke Carlings eller Volt. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Om du vil ha vanlige dongeribukser dra til Japan, eneste stedet det produseres tradisjonelle dongeribukser idag. Endret 30. april 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Om du vil ha vanlige dongeribukser dra til Japan, eneste stedet det produseres tradisjonelle dongeribukser idag. Nudie produserer i Italia. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 https://www.lividjeans.com/ Carlings fører Livid i A-butikker Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 Jeg kjøpte modellen som heter Waykee fra Diesel og den er uten stretch - står iallefall 100% bomull på lappen inni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 http://www.acnestudios.com/no/en/man/jeans/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå