Gå til innhold

Horndykker ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jo at du og kameraet er god sett ut fra bilder og test av kameraet. Det som overasker mer er objektivet uten nedblending. Mvh Gunnar

Hei, Gunnar.

Mange takk for hyggelig kommentar !

Jeg har brukt det aktuelle 14-140 mm-objektivet sammen med Panasonic Lumix DMC-GH4 kamera, men bildene har blitt "så där".

Jeg ble derfor overrasket over at dette rimelige og relativt sett lyssvake superzoomobjektivet gir brukbare resultater med det nye GH5-kameraet.

Jeg håper på sikt å få anskaffet et M43-objektiv med bedre lysstyrke og lengre rekkevidde.

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde av denne horndykkeren i et fint lys og med fine detaljer i fjærdrakten .

Fikk en fin fuglebok til fødselsdagen , så nå kan jeg få lært meg litt mer om fuglene som presenteres her og om dem som flyr omkring i nabolaget .

Alec

Lenke til kommentar

Et fint bilde av horndykker Albert, en vakker fugel, som hekker hvert år, ved våtmarken på Andenes :) 

Mvh Leif :cool: 

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Jeg er enig med deg, - horndykkere er særdeles sjarmerende og vakre fugler.

Vennlig hilsen

Albert.

Ja Albert, der er vi enige. Venter den snart, i begynnelsen av mai ☺️

Mvh Leif ?

Lenke til kommentar

Flott bilde av denne horndykkeren i et fint lys og med fine detaljer i fjærdrakten .

Fikk en fin fuglebok til fødselsdagen , så nå kan jeg få lært meg litt mer om fuglene som presenteres her og om dem som flyr omkring i nabolaget .

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig kommentar !

Et oppslagsverk om fugler er nyttig, - bruk boken

flittig !

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Heldig du er da som har slike fargerike skapninger i nærheten.

Flott lys, skarphet og farger her.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Ja, Øra Naturreservat og vollgravene i Gamlebyen, Fredrikstad, har et rikt fugleliv, men Østensjøvannet har muligens flere arter (?)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...