Albert Andersson Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Horndykker ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg vet jo at du og kameraet er god sett ut fra bilder og test av kameraet. Det som overasker mer er objektivet uten nedblending. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg vet jo at du og kameraet er god sett ut fra bilder og test av kameraet. Det som overasker mer er objektivet uten nedblending. Mvh Gunnar Litt kort. Fargerik denne horndykkern, godt komponert. Den er ikke så fargerik i vinterdrakt. Likte bildet veldig godt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Nydelig fugl og flott bilde. :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Jeg vet jo at du og kameraet er god sett ut fra bilder og test av kameraet. Det som overasker mer er objektivet uten nedblending. Mvh Gunnar Hei, Gunnar. Mange takk for hyggelig kommentar ! Jeg har brukt det aktuelle 14-140 mm-objektivet sammen med Panasonic Lumix DMC-GH4 kamera, men bildene har blitt "så där". Jeg ble derfor overrasket over at dette rimelige og relativt sett lyssvake superzoomobjektivet gir brukbare resultater med det nye GH5-kameraet. Jeg håper på sikt å få anskaffet et M43-objektiv med bedre lysstyrke og lengre rekkevidde. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Nydelig fugl og flott bilde. :-) Hei, Jimmyag. Mange takk for hyggelig kommentar ! Det skal bli spennende å se om det nye kamerautstyret "holder mål", men det ser foreløpig lovende ut. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Et fint bilde av horndykker Albert, en vakker fugel, som hekker hvert år, ved våtmarken på Andenes Mvh Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Et fint bilde av horndykker Albert, en vakker fugel, som hekker hvert år, ved våtmarken på Andenes Mvh Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er enig med deg, - horndykkere er særdeles sjarmerende og vakre fugler. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Flott bilde av denne horndykkeren i et fint lys og med fine detaljer i fjærdrakten . Fikk en fin fuglebok til fødselsdagen , så nå kan jeg få lært meg litt mer om fuglene som presenteres her og om dem som flyr omkring i nabolaget . Alec Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 En nydelig fugl i ett flott bilde. Igjen viser du klasse i fugler foto Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Et fint bilde av horndykker Albert, en vakker fugel, som hekker hvert år, ved våtmarken på Andenes Mvh Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er enig med deg, - horndykkere er særdeles sjarmerende og vakre fugler. Vennlig hilsen Albert. Ja Albert, der er vi enige. Venter den snart, i begynnelsen av mai ☺️ Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Flott bilde av denne horndykkeren i et fint lys og med fine detaljer i fjærdrakten . Fikk en fin fuglebok til fødselsdagen , så nå kan jeg få lært meg litt mer om fuglene som presenteres her og om dem som flyr omkring i nabolaget . Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig kommentar ! Et oppslagsverk om fugler er nyttig, - bruk boken flittig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 En nydelig fugl i ett flott bilde. Igjen viser du klasse i fugler foto Hei, Knut Sunshine Sørli. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Heldig du er da som har slike fargerike skapninger i nærheten. Flott lys, skarphet og farger her. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Heldig du er da som har slike fargerike skapninger i nærheten. Flott lys, skarphet og farger her. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, Øra Naturreservat og vollgravene i Gamlebyen, Fredrikstad, har et rikt fugleliv, men Østensjøvannet har muligens flere arter (?) Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Fargerikt og flott bilde av horndykker. God plassering av motiv og et nydelig lys. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Fargerikt og flott bilde av horndykker. God plassering av motiv og et nydelig lys. Hei, MotoG. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Flott artsbilde, dette! Hei, smort1. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg