gullf1sk Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvorfor får jeg opp annonser når jeg betaler for tek ekstra? Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvorfor får jeg opp annonser når jeg betaler for tek ekstra? Hei, Gullfisk! Har du huket av i innstillingene på "min side" at du ikke skal se annonser? Gjerne send oss et skjermbilde så blir det lettere å fikse feilen - Niklas Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Hei Jeg har huket av at jeg ikke skal se annonser på min side.Vedlagt ligger skjermbilde Endret 26. april 2017 av gullf1sk Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei Jeg har huket av at jeg ikke skal se annonser på min side. Vedlagt ligger skjermbilde Hei, For å slå av både bannere og native annonser må du velge de mulighetene jeg har markert på bildet under, dette gjøres på "Min Side" (https://www.tek.no/minside/innstillinger) Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Ah, så ikke den i farta. Hvorfor er ikke begge disse krysset av som standard når man betaler? Dette er jo "doubledipping" fra tek sin side. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ah, så ikke den i farta. Hvorfor er ikke begge disse krysset av som standard når man betaler? Dette er jo "doubledipping" fra tek sin side. Hei! Årsaken er at ikke alle vil fjerne betalte artikler, ettersom det ofte er interessante artikler (til tross for at de ikke er skrevet av redaksjonen). Vi vel heller at man aktivt skal velge å fjerne noe, fremfor å skjule det fra starten av. Men forslaget ditt er notert, så ser vi om vi endrer dette i framtiden. - Niklas Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 28. april 2017 Forfatter Del Skrevet 28. april 2017 Nå har jeg huket av begge, får fremdeles opp "Annonse" på forsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg