Lasse Lindgren Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 All colors Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Vi har 3 primærfarger, 3 sekundærfarger og 6 tertiærfarger i fargeskiven lærte jeg en gang for lenge siden. Hvilken av sekundærfargene mangler her? Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Tror det er lilla farge som mangler . Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Noget urett linjer men det er kanskje meningen . Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Sekundærfargene er laget ved å blande to primærfarger, så her trenger du muligens hjelp. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Ja, det blir litt av et prosjekt - gjenvinne regnbuen - he he. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Tror det er lilla farge som mangler . Svaret er fiolett. Lilla (indigo) var et fornuft resonnement ut fra regnbuen. Fargekunstneren var inne her med sin sedvanlige latter. Hun kunne sikkert også hatt bruk for et kurs i fargeteori med hensyn til u-/harmoniske farger, fargekontrast, sterke farger og monokrome farger. Jeg synes jeg måtte nevne dette for å fullføre da det sluttet litt dumt etter min mening. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Tror det er lilla farge som mangler . Svaret er fiolett. Lilla (indigo) var et fornuft resonnement ut fra regnbuen. Fargekunstneren var inne her med sin sedvanlige latter. Hun kunne sikkert også hatt bruk for et kurs i fargeteori med hensyn til u-/harmoniske farger, fargekontrast, sterke farger og monokrome farger. Jeg synes jeg måtte nevne dette for å fullføre da det sluttet litt dumt etter min mening. Mvh Gunnar Hun er selvsagt en hann:-) Denne forbanna mobiltelefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg