har ikke noe gøy navn Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei, jeg er veldig glad i å reise. g da mener jeg det å reise. Asså reise med fly og tog osv. I sommer skal jeg reise til Gøtebrg i Sverige, men jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal reise fra Bodø eller Bergen Hvor ville dere dratt fra og hvorfor...? (Jeg vet det høres rart ut å velge mellom Bergen og Bodø) Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg synes det er rart å stille et slikt spørsmål uten å si hvor man bor hen. Lenke til kommentar
har ikke noe gøy navn Skrevet 26. april 2017 Forfatter Del Skrevet 26. april 2017 Jeg synes det er rart å stille et slikt spørsmål uten å si hvor man bor hen Vel man kan si jeg bor på Oppdal, hvis du vet hvor det er... Lenke til kommentar
Dilemma Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Oppdal-Bergen-Gøteborg-Bodø-Oppdal? 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Om du faktisk liker å reise er det klart beste å ta toget Oppdal-Oslo-Gøteborg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Oppdal-Bergen-Gøteborg-Bodø-Oppdal? Storsirkelruten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå