brogamer Skrevet 22. oktober 2021 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) https://i.imgur.com/Guz7RT8.mp4 Endret 22. oktober 2021 av brogamer formatering. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Serpentbane skrev (På 20.10.2021 den 16.51): Hvor har folk som ikke har kjøpt spillet så store problemer med spillet? Fordi jeg, i utgangspunktet, var interessert i å spille det når det var ferdig. Så mitt problem er at det aldri kommer ut. Og, nei, jeg er ikke interessert i å være beta-tester. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 28 minutes ago, Orwandel said: Fordi jeg, i utgangspunktet, var interessert i å spille det når det var ferdig. Så mitt problem er at det aldri kommer ut. Og, nei, jeg er ikke interessert i å være beta-tester. Alle multiplayer spill de siste 5 åra er betatester, så ; I call BS 😆 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) 14 minutes ago, Nizzen said: Alle multiplayer spill de siste 5 åra er betatester, så ; I call BS 😆 Hva har 5 år med dette å gjøre? Det laaaaaaangt over 5 år siden SC skulle vært releaset basert på det de lovet i kickstarteren sin (som de startet for nærmere 10 år siden) og... det skjer neppe de neste 10 årene heller. Spoiler Det skjer ikke. Endret 29. oktober 2021 av Zork Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 21 minutes ago, Zork said: Hva har 5 år med dette å gjøre? Det laaaaaaangt over 5 år siden SC skulle vært releaset basert på det de lovet i kickstarteren sin (som de startet for nærmere 10 år siden) og... det skjer neppe de neste 10 årene heller. Reveal hidden contents Det skjer ikke. Rart det er fryktelig mange som ikkje bryr seg som spiller det daglig De få som bryr seg, bryr jo ingen seg om i teamet. Naturlig nok. Min påstand er at de har fått flere spillere med slik de har gjort det til nå, fremfor å ha gitt ut et minispill uten noe dybde eller tech for mange år siden. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 2 minutes ago, Nizzen said: Rart det er fryktelig mange som ikkje bryr seg som spiller det daglig De få som bryr seg, bryr jo ingen seg om i teamet. Naturlig nok. Min påstand er at de har fått flere spillere med slik de har gjort det til nå, fremfor å ha gitt ut et minispill uten noe dybde eller tech for mange år siden. Fryktelig mange er det vel ikke? Hvor mange spiller SC daglig? Å gi ut et minispill uten dybde ville vel uansett være bedre enn å ikke gi ut noe i det hele tatt? (Om man mener buggy "tech-demoer" er "noe" så...). Å støtte SC og Chris Roberts nå er omtrent som å støtte Visjon Norge og Jan Hanvold. Når alle andre enn "menigheten" prøver å fortelle deg at det du tror på er BS, så er det mulig en bør høre på den overveldende majoriteten? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 268.12KStar Citizen is estimated to have 268,117 players per day this month. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 50 minutes ago, Nizzen said: 268.12KStar Citizen is estimated to have 268,117 players per day this month. Kunne kverulert litt rundt om det kan sies å være "fryktelig mange", men det er rundt 10 ganger så mange som jeg ville gjettet på, så gir deg den Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Nizzen skrev (På 30.10.2021 den 0.26): Alle multiplayer spill de siste 5 åra er betatester, så ; I call BS 😆 Jeg var egentlig mest interessert i kampanje-delen, Squadron 42. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Når jeg ser New World nå nye høyder av bugs så blir jeg glad for at SC også bruker samme spillmotor og vi kan se frem til det samme når SC kommer ut om 10 år. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) brogamer skrev (1 time siden): Når jeg ser New World nå nye høyder av bugs så blir jeg glad for at SC også bruker samme spillmotor og vi kan se frem til det samme når SC kommer ut om 10 år. At et nytt MMO har bugs er vel like sikkert som at sola står opp i morgen. Veldig lite med spillmotor å gjøre. De som ikke liker bugs bør vel gjerne ikke røre MMOs innen 1 år+ etter lansering. Endret 2. november 2021 av MrL 1 Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Ja og jeg gleder meg til å se alle de kule bugsa som kommer til å dukke opp i et released SC. I dag med 1 solsystem klart og yrker i Tier0 eller ikke påbegynt har vi imponerende bugs som at spillet lar deg lade våpen med frukt og instant death om du går for fort i trapper. På en full release med millioner av spillere kommer vi til å se fantastiske ting. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) 2 hours ago, brogamer said: Ja og jeg gleder meg til å se alle de kule bugsa som kommer til å dukke opp i et released SC. I dag med 1 solsystem klart og yrker i Tier0 eller ikke påbegynt har vi imponerende bugs som at spillet lar deg lade våpen med frukt og instant death om du går for fort i trapper. På en full release med millioner av spillere kommer vi til å se fantastiske ting. Fønni, jeg har spilt SC i hundrevis av timer og har aldri vært utsatt for en eneste av tingene du nevner her. Aldri. Ikke en eneste gang. Endret 2. november 2021 av Aetius 2 Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Det er derfor vi trenger flere spillere så vi kan se morsomme ting. Men vi har sikkert et par år til med alpha så jeg er ikke bekymret. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 master7 skrev (På 28.5.2021 den 14.13): En rørlegger tar ikke elektrikker arbeid, en elektrikker tar ikke murer arbeid osv.. Man ansetter da ikke stadig flere rørleggere hvis det elektriske anlegget er på halv tolv og det stadig er langvarige strømbrudd? Da ansetter man flere elektrikere. Prioriteringer. Lenke til kommentar
brogamer Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Man gjør jo det om kundene dine sitter i mørket og skriker etter mer rør. Gi folket det de vil ha, flere romskip! Lenke til kommentar
master7 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 hekomo skrev (På 2.11.2021 den 17.32): Man ansetter da ikke stadig flere rørleggere hvis det elektriske anlegget er på halv tolv og det stadig er langvarige strømbrudd? Da ansetter man flere elektrikere. Prioriteringer. Så er det vel også opp til bedriften hva fagfelt de prioriterer å ansette flere av, og i hvilken rekkefølge utifra behovet. Det behøver ikke bety at alt går på skinner, ting skjer og vips må man omprioritere, leie inn flere eller forskyve delprosjekter osv. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Noen her som spiller aktivt? Sist jeg ga det et realt forsøk var i 2017, men ser jo at det er noe mer spillbart nå med noe mer innhold. Finnes det noen discord grupper etc? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 2 hours ago, Juggel said: Noen her som spiller aktivt? Sist jeg ga det et realt forsøk var i 2017, men ser jo at det er noe mer spillbart nå med noe mer innhold. Finnes det noen discord grupper etc? Jeg er med i en av de mest aktive orgene i verden, og spiller nesten hver dag. Du trenger ikke være medlem av orgen for å spille med oss, og her finner du vår Discord: https://discord.gg/DzrD3peh Discorden og orgen ble startet av Loud Guns, som har en del videoer på YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCAqW0dn_7OjHW1ALhd4UVrw Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 @Aetius Takker! Da skal jeg få slengt meg med 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå