Fireout Skrevet 16. mai 2020 Del Skrevet 16. mai 2020 Håper ikke det da Tror 2021 kan bli et spennende år. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Skalerer spillet bra med antall kjerner på cpu nå, eller er det server side som er flaskehals for ytelse i spillet? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Nizzen skrev (3 timer siden): Skalerer spillet bra med antall kjerner på cpu nå, eller er det server side som er flaskehals for ytelse i spillet? Fortsatt dårlig ytelse hvis servern sliter ja. Men det er bedre nå enn det var før. Stort sett i de store byene der veldig mye foregår der ytelsen dropper en del. Lenke til kommentar
Fireout Skrevet 22. mai 2020 Del Skrevet 22. mai 2020 https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. mai 2020 Del Skrevet 23. mai 2020 Fireout skrev (22 timer siden): https://robertsspaceindustries.com/star-citizen/fly-now Mulig jeg missforstod fullstending? Trodde første det var en "free weekend" men virker som alt koster en god del så mulig jeg har feiltoklet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 12 hours ago, herzeleid said: Mulig jeg missforstod fullstending? Trodde første det var en "free weekend" men virker som alt koster en god del så mulig jeg har feiltoklet? Det er en "free fly week" så du kan fly gratis i en uke (ikke en weekend). Mer info her: https://robertsspaceindustries.com/comm-link//17574-Invictus-Launch-Week-Free-Fly-Details Samtidig er det en del skip som vanligvis ikke er tilgjengelig, som er lagt ut for salg. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Etter å ha spilt dette spille i noen timer i dag (jada, det er ikke lenge nok til å gjøre seg opp en fullverdig mening) sitter jeg igjen med en tanke; Herregud som dette spillet suger. Kontrollene er elendige Grafikken er OK, hvis man er snill Menyene er kompliserte og lite intuitive Oppdrag er generiske Elite Dangerous oppdrag NPCer bugger ofte ut og noen ganger står de bare der Navigasjonen er helt elendig. Det kartet man har for å sette opp hyperdrive er ikke noe annet en møkk Oppdragene er vanskelige å forstå. OK jeg fikk et oppdrag om å hente noe. Jeg dro inn på en space station, jeg fulgte en map marker. Der var det ingen ting. Jeg kunne spørre en NCP som sto i nærheten om mulighetene for å hente noe, han sa at jeg tok feil og var forvirret. Alt er bare utrolig generisk så langt. Herregud det spillet suger. Jeg håper at de får fiksa på det, fordi konseptet er utrolig kult. Jeg burde kanskje spilte det mer og testa ut flere ting, men jeg har virkelig ikke lyst. Det var ikke gøy i det hele tatt. Det første de må fiske er gretnesnittet, alt var så unødvendig vanskelig. Informasjon og kontroll var det ikke nok av. Hvordan tar man av? Når du endelig finner skipet ditt og setter deg inn, hva gjør du da? Jo, da går trykker du F1, går inn på comlink, til friends og så klikker du på et menyvalg der inne som bærer samme navn som stasjonen du er på. Først da, og bare da, åpner de hangaren slik at du kan ta av. Herregud det spillet suger. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 (endret) spetter skrev (41 minutter siden): "ALPHA" Er det snart 10'ende året med utvikling nå eller ? Kanskje de kan begrense seg og gjøre ting ferdig før de utvider saker og tinga enda mer? ? Dette spillet virket spennde når det ble annonsert. Men jeg har sett hva det går i her og holder det på vent til det faktisk er ferdig. Har kanskje rukket å oppgradere maskinen en håndfull ganger til ennen den tid. Endret 24. mai 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. mai 2020 Del Skrevet 24. mai 2020 Mala skrev (1 time siden): Er det snart 10'ende året med utvikling nå eller ? Kanskje de kan begrense seg og gjøre ting ferdig før de utvider saker og tinga enda mer? ? Dette spillet virket spennde når det ble annonsert. Men jeg har sett hva det går i her og holder det på vent til det faktisk er ferdig. Har kanskje rukket å oppgradere maskinen en håndfull ganger til ennen den tid. Ja. Jeg agngrer ikke på at jeg backet Kickstarter, men også glad jeg ikke har brukt en krone siden den gang. Er gøy å hoppe inn en gang i blant og fly rundt med skip, kjøre litt Arena Commander eller noe. Men ikke noe som fenger meg mer enn et par timer. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Aetius skrev (23 timer siden): Det er en "free fly week" så du kan fly gratis i en uke (ikke en weekend). Mer info her: https://robertsspaceindustries.com/comm-link//17574-Invictus-Launch-Week-Free-Fly-Details Samtidig er det en del skip som vanligvis ikke er tilgjengelig, som er lagt ut for salg. Skal man kunne installere og spille det gratis fra den siden hvis man aldri har prøvd det før? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 8 minutes ago, hekomo said: Skal man kunne installere og spille det gratis fra den siden hvis man aldri har prøvd det før? Ja. Men dessverre har serverne vært overbelastet. Lenke til kommentar
Fireout Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 21 hours ago, Flin said: Etter å ha spilt dette spille i noen timer i dag (jada, det er ikke lenge nok til å gjøre seg opp en fullverdig mening) sitter jeg igjen med en tanke; Herregud som dette spillet suger. Kontrollene er elendige Grafikken er OK, hvis man er snill Menyene er kompliserte og lite intuitive Oppdrag er generiske Elite Dangerous oppdrag NPCer bugger ofte ut og noen ganger står de bare der Navigasjonen er helt elendig. Det kartet man har for å sette opp hyperdrive er ikke noe annet en møkk Oppdragene er vanskelige å forstå. OK jeg fikk et oppdrag om å hente noe. Jeg dro inn på en space station, jeg fulgte en map marker. Der var det ingen ting. Jeg kunne spørre en NCP som sto i nærheten om mulighetene for å hente noe, han sa at jeg tok feil og var forvirret. Alt er bare utrolig generisk så langt. Herregud det spillet suger. Jeg håper at de får fiksa på det, fordi konseptet er utrolig kult. Jeg burde kanskje spilte det mer og testa ut flere ting, men jeg har virkelig ikke lyst. Det var ikke gøy i det hele tatt. Det første de må fiske er gretnesnittet, alt var så unødvendig vanskelig. Informasjon og kontroll var det ikke nok av. Hvordan tar man av? Når du endelig finner skipet ditt og setter deg inn, hva gjør du da? Jo, da går trykker du F1, går inn på comlink, til friends og så klikker du på et menyvalg der inne som bærer samme navn som stasjonen du er på. Først da, og bare da, åpner de hangaren slik at du kan ta av. Herregud det spillet suger. - kontrollene elendig ? Må si meg veldig uenig i det - Grafikken er fantastisk etter min mening - Menyene er komplisert er jeg enig i - Navigasjonen er ikke bra men ok til å være en pre alpha Mangler mye gameplay og har en del barnesykdommer men så lenge det er en alpha så må man bare godta det Har flere tusen timer i spillet allerede og må si at det er fantastisk. Sleng deg med en kveld når vi spiller og jeg er sikker på at du vil få et bedre inntrykk av spillet . 2 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Kontrollen er kanskje noe man må venne seg til, jeg er villig til å la det gå. Grafikken er ikke fantastisk, ikke for 2020. Den er helt ok og på ingen måte dårlig. Ok nok til å være pre-alpha? Kanskje, men dårlig er det uansett. Det er faktisk helt elendig. Det er godt mulig at vi bare må akseptere det, men sånn spillet er per dags dato har jeg ikke lyst til å spille det. De har samlet inn hvor mye penger? Noen hundre millioner dollar? Utviklingen har foregått hvor lenge? Fem til ti år? Og dette er resultatet? Jeg er mild sagt ikke imponert. Konseptet er flott, men utførelsen er grusom. Takk for tilbudet, men jeg venter litt til jeg. Det var rett og slett frustrerende og ubehagelig å spille spillet. Kanskje det hadde gått lettere hvis jeg hadde spilt med noen, men jeg foretrekker å vente. La oss håpe at det blir bedre. 3 Lenke til kommentar
Fireout Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 35 minutes ago, Flin said: Kontrollen er kanskje noe man må venne seg til, jeg er villig til å la det gå. Grafikken er ikke fantastisk, ikke for 2020. Den er helt ok og på ingen måte dårlig. Ok nok til å være pre-alpha? Kanskje, men dårlig er det uansett. Det er faktisk helt elendig. Det er godt mulig at vi bare må akseptere det, men sånn spillet er per dags dato har jeg ikke lyst til å spille det. De har samlet inn hvor mye penger? Noen hundre millioner dollar? Utviklingen har foregått hvor lenge? Fem til ti år? Og dette er resultatet? Jeg er mild sagt ikke imponert. Konseptet er flott, men utførelsen er grusom. Takk for tilbudet, men jeg venter litt til jeg. Det var rett og slett frustrerende og ubehagelig å spille spillet. Kanskje det hadde gått lettere hvis jeg hadde spilt med noen, men jeg foretrekker å vente. La oss håpe at det blir bedre. Problemet er vel at de bygger 2 spill samtidig og 80% av devs har prio på sq42. Når sq42 er ferdig så tror/håper jeg at de prioriterer pu en periode Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Og jeg er glad dem tar seg god tid og ikke rusjer et eller annet ut raskt som fy. Dem kan ta den tiden dem trenger for å gjøre begge spillene bra. Er mye som gjenstår enda i SC og SQ. Når SQ kommer ut så kjøper dem seg mer tid til å utvikle SC også. Da er spillerne opptatt med SQ tross alt Endret 25. mai 2020 av spetter Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. mai 2020 Del Skrevet 25. mai 2020 Sitat Development of the game began in 2011 and was announced in 2013 through a successful Kickstarter campaign which drew in over US$2 million. While its launch was originally anticipated for 2014, significant expansion of gameplay features and scope have led to repeated delays. In 2013, Cloud Imperium Games began releasing parts of the game, known as "modules", to provide players with the opportunity to experience gameplay features prior to release. The latest of these modules, known as the "Persistent Universe", was released in 2015 and continues to receive updates. No projected date for the commercial release of Star Citizen is currently given. After the initial Kickstarter ended, Cloud Imperium Games continued to raise funds through the sale of ships and other in-game content, and is now noted for being the highest crowdfunded video game and one of the highest-funded crowdfunding projects overall, having raised over US$250 million by the end of 2019. Such methods of generating crowdfunded revenue have however led to criticisms and legal issues surrounding the project. In addition to crowdfunding, development is now also funded through external investment. Ni år, 250 millioner dollar. Jeg er ikke imponert over innsatsen, men vi får som sagt se. Det er mulig at de fikser det, men per i dag er det ikke et bra spill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå