Hansien Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er vel bare å starte med rekruteringen nå? Finne et fancypancy navn til gruppen, skaffe et forum også ta det derifra? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Er det stor nok interesse for det er det ikke å holde igjen på, nei. Ett forum hvor man kan snakke og evt. skaffe VOIP-server etterhvert - store muligheter for å kunne låne fra allerede eksisterende servere. Men navn og forum holder i starten. Du har vel ikke tilfeldigvis erfaring med sånt? Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hater meg selv nesten for å si dette. Men har erfaring ifra ymse forsøk i andre spill siste par årene, og eget forum i dag dør fort ut endel, folk henger mer på facebook o.l. Så jeg ville nestet startet med en gruppe der, og tatt det ifra det. Men nå er det lenge til spillet kommer, så er jo ikke noen direkte hast. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Skulle nesten ønske jeg ikke hadde lest 2014 som slippdato. Det virker som det kan bli alt for kort tid. De satte det vinduet i starten av prosjektet, men ettersom spillet fikk inn mer penger økte omfanget av det hele, så jeg hadde håpt de snart kanskje skulle komme ut å si at de tar et ekstra år. Gleder meg uansett til både alfa og beta. Spennende greier. Må tørke støv av den gamle joystikka. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Dem har hatt over to år siden Kickstarter startet, noe som i dag er en del tid når det gjelder spill. Samtidig blir det også mulig å skaffe en større gruppe av ansatte når de får mer penger. Star Citizen er ett veldig ambisiøst prosjekt og det kan gå begge veier. Klarer dem derimot å lage liv av halvparten av det de har sagt de skal ha med i spillet, så har de skapt et unikt spill. Har stor tro på dette selv og gleder meg kjempe mye til alt som skal skje de neste 18 mnd. Endret 2. mai 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Har tro på Chris Roberts og co. Synes faktisk vi har fått ganske mye for pengene så langt i form av Wingmans Hangar, Comm Link og så videre. Er gøy å se hvordan spillet utvikler seg. Frykter riktig nok at det blir det dyrest spillet ever for min del. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 http://www.robertsspaceindustries.com/thank-you/ Er selv en early backer, så vil vel kanskje dukke opp ett nytt skip i hangaren når det kommer mer spesifikk info om resten av skipene Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Dem har hatt over to år siden Kickstarter startet, noe som i dag er en del tid når det gjelder spill. Samtidig blir det også mulig å skaffe en større gruppe av ansatte når de får mer penger. Star Citizen er ett veldig ambisiøst prosjekt og det kan gå begge veier. Klarer dem derimot å lage liv av halvparten av det de har sagt de skal ha med i spillet, så har de skapt et unikt spill. Har stor tro på dette selv og gleder meg kjempe mye til alt som skal skje de neste 18 mnd. Startet ikke kickstarter i fjor høst? Anyway, jeg har stor tro på at Chris Roberts & Co klarer å levere. Det er jo akkurat som om han ikke har erfaring med rom-action-simulatorer heller. Vurderer å gi penger slik at jeg får tilgang, selv om jeg i utgangspunktet er ekstremt skeptisk til kickstarter. Dog er folk med erfaring fra bransjen som står bak, så jeg tror ikke det blir til at de ikke klarer å levere. Endret 7. mai 2013 av Nedward Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Startet ikke kickstarter i fjor høst? Anyway, jeg har stor tro på at Chris Roberts & Co klarer å levere. Det er jo akkurat som om han ikke har erfaring med rom-action-simulatorer heller. Vurderer å gi penger slik at jeg får tilgang, selv om jeg i utgangspunktet er ekstremt skeptisk til kickstarter. Dog er folk med erfaring fra bransjen som står bak, så jeg tror ikke det blir til at de ikke klarer å levere. Jo, det stemmer helt som du sier. De startet sin Kickstarter i fjor høst, men da er det ennå en stund til lansering i 2014. Okt 2012 til nov 2014 er litt over to år Endret 7. mai 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Ooh, en blir jo ikke mer gira på spillet når man leser om sitt eget skip i månedens Jump Point! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Andre som og har fått citizen kortet sitt? Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Spennende! Jeg er kjempeglad for at noen endelig gjør noe for å fremme denne sjangeren. Ser frem til X Rebirth også. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Andre som og har fått citizen kortet sitt? Nei, korti vart ditt sendt? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Aner ikke. Fikk ikke noe beskjed om at det var send. Lå plutselig et brev i postkassen med kortet. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Jepp jeg også har fått kortet, og t-skjorte. Fikk det for snaut en måned siden. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Eg har ikkje eingong fått beskjed om at det er sendt, irriterande. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Da er det vel rett rundt hjørne. Skjønte jeg det rett sende de ikke ut alt på en gang, men i puljer. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=JrQ0qMRZ_1Q Endret 22. juni 2013 av Hansien 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Pent. Kan bare håpe at det skjer noen store oppdagelser i løpet av de neste 20-30 årene, så vi kanskje får se sånt irl. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Det hadde definitivt vært gøy, men får nå for vi bare kose oss med dette angående videoen jeg postet tidligere: We would like to clarify one further thing about the commercial: the video you saw wasn’t just made in-engine, it used actual game models. You’re looking at the 300i mesh you will see in Star Citizen and not some high-poly fake created for cutscenes and good PR. What you’re seeing is what you’ll play. Kilde: http://www.robertsspaceindustries.com/a-new-record-300i-clarifications/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå