Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle skip som er flight ready per nå kan flys med kun en person. "Minimum" må heller anses som en anbefaling eller eventuelt et minimum for å kunne utnytte skipets rolle. F.eks. vil en reclaimer trenge operatør til kloen og dronene blant annet - men du kan selvsagt fly den fra A til B på egenhånd.

Lenke til kommentar

Noen som veit hvor lang tid det tar før hangaren blir oppdatert? Jeg "oppgraderte" det ene skipet mitt inne på nettsiden.

Jeg hadde to stk hornet, så tok det ene og oppgraderte til freelancer, men det tar tydeligvis litt tid før jeg kan teste den ingame.

Lenke til kommentar

Damn. Redeemer er sexy af. Må spares til "ingame". På tide og teste ut spillet igjen, lenge siden sist. Ta horneten ut på en flytur.

 

Ligger ut et klipp på youtube der dem er 20+ spillere inn i Redeemer skipet og snakker mens det flyr rundt og lander på en planet. Helt sykt. Tror ikke folk helt vet hvor avansert det spillet faktisk er. Om spillet feiler og ikke blir lansert så har dem lagd grunnlaget for helt ny teknologi.

Lenke til kommentar

Så, til og med backers har begynt å bli skeptiske?  :lol:

 

Problemet jeg har med dette... det har tatt for lang tid. Det er ingen innhold på det de har visst fram, bare tomme områder å fly rundt. Joda det finnes vel spillere som foretrekker det.

Jeg tror faktisk de ender bare opp med single player versjonen av spillet, rett og slett fordi game engine de bruker takler rett og slett ikke så stort universe + mange spillere på samtidig, derfor ble denne single player versjonen utviklet for å mate "backers". 

Morsomt spill å følge med på men nå har det gått litt for lenge, dessverre!
Har håp men ingen tro at dette skjer i det store og hele.

Lenke til kommentar

Tror det mange som syns det har gått for lenge nå, Lakus. Når var *egentlig* release for dette spillet igjen? 2014-15 en gang? Når vi nærmer oss et halvt tiår på overtid (for det slippes vel ikke i løpet av i år/neste år?), så er det mer enn normalt, til og med fornuftig, at folk som har backet spillet med flere tusen kroner begynner å klage

Lenke til kommentar

Men uansett, jeg har ikke fulgt mye med, men jeg ville nå hvertfall prioritert og få ferdig "verden/space" først, nå virker det som at det bare er en haug av uferdige skip Di jobber med. Tror flere ville vært happy med et ferdig spill og ett fåtall skip (så kan flere bli sluppet etterhvert) enn et uferdig spill og en haug uferdige skip.

Lenke til kommentar

Hvor mange år brukte rockstar på gta5, 5 år??? og de starta med 1000mann fra start. Star citizen/sq42 ble starta på slutten av 2012 med noen få mennesker som over tid har blitt stort. De prøver også og dra teknologien langt lengre en noen andre har gjort. Sier seg selv at det tar tid. Chris Roberts er ikke en person som tar til takke med halvveis. Han går all in på godt og vondt.

Det er mye jeg ikke liker ang inntjeningsprosessen osv som da de innførte Lifetime insurance osv(betyr at tap av skip har liten til ingen straff/tap) noe jeg liker dårlig. Men det har generert no helvetes mye penger som igjen gjør at han kan lage et sykt imponerende spill teknisk hvertfall. Og jeg tror ikke Chris lager et teknisk mesterverk uten og ha masser av interessante ting og drive med i universet også.

Squadron 42 er jo verdt prisen jeg betalte i seg selv, det kommer til og bli vilt bra. Sc blir veldig bra teknisk og innholdmessig over tid men med endel casual aspekter ang straff av og miste skip osv som jeg liker dårlig personelig.

Lenke til kommentar

Hvor mange år brukte rockstar på gta5, 5 år??? og de starta med 1000mann fra start. Star citizen/sq42 ble starta på slutten av 2012 med noen få mennesker som over tid har blitt stort. De prøver også og dra teknologien langt lengre en noen andre har gjort. Sier seg selv at det tar tid. Chris Roberts er ikke en person som tar til takke med halvveis. Han går all in på godt og vondt.

Det er mye jeg ikke liker ang inntjeningsprosessen osv som da de innførte Lifetime insurance osv(betyr at tap av skip har liten til ingen straff/tap) noe jeg liker dårlig. Men det har generert no helvetes mye penger som igjen gjør at han kan lage et sykt imponerende spill teknisk hvertfall. Og jeg tror ikke Chris lager et teknisk mesterverk uten og ha masser av interessante ting og drive med i universet også.

Squadron 42 er jo verdt prisen jeg betalte i seg selv, det kommer til og bli vilt bra. Sc blir veldig bra teknisk og innholdmessig over tid men med endel casual aspekter ang straff av og miste skip osv som jeg liker dårlig personelig.

LTI gjelder bare for skroget og stock-komponenter? Dessuten får du kjøpt forsikringer i spillet som er relativt billig uansett.

Lenke til kommentar

Det at man har brukt for lang tid. Hadde du klart det raskere selv? :p Jeg er ikke i nærheten av like dyktig som gutta i Star Citizen men jeg driver med programmering og kan C++, C# og en rekke andre språk.Når jeg ser på bugsmashers så har dem utviklere som er helt i toppen. Det dem får til syns jeg er helt utrolig. 

 

Ja planetene er tomme (ikke alle) men innhold er heller ikke det som står på planen dems akkurat nå. Se på roadmappen dems. Det dem har begynnt med er Service Beacons. Altså at spillerne selv kan skape innhold. Akkurat nå er det bare transport av spillere som har ødelagt skipene sine men de planlegger mye mer med dette. 

 

I Q3 i år først så begynner dem med ordentlige missions. De av oss som er backere vet at det er 0 poeng å innføre missions akkurat nå. Ytelse og netcode 2.0 må først inn og det er det som står for tur veldig snart nå. 

 

 

oasyu1.png

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...