srbz Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) 3.0 er live https://robertsspaceindustries.com/download Endret 24. desember 2017 av srbz 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. desember 2017 Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Endret 23. desember 2017 av Avean 1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/16348-Star-Citizen-Alpha-300 God jul! Endret 24. desember 2017 av Prognatus Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 God jul alle sammen, nettverk er siste grense men med Amazon på laget håper jeg den grensen blir brutt også. Så må goons og EVA spillere lokkes inn , da snakker vi drama. Jeg seiler store deler av året så går glipp av 3.1 men det er ingen alternativer så kjøper en tank eller 10 til venner som ikke tror dette er mulig. Nå vil jeg høre nettverk delen er umulig, 50 år frem i tid og derek smarts spill er mye bedre. Vi trenger dere alle, bad guys etc så kjør på. Selv har jeg ikke testet live eller på lang tid, men det er ingen andre alternativer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Kan du sjekke om det er høy load på cpu og skjermkort? Kan det tenkes at noe er flaskehals tro? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Kan du sjekke om det er høy load på cpu og skjermkort? Kan det tenkes at noe er flaskehals tro? 90% på GPU (1080Ti) og 70% på CPU (I7-4770K). Da er alt på Ultra i 3440x1440. Virker som LIVE versjonen som kom inatt er bedre men var veldig variabelt før også etter hvor mange spillere det er. Kan også sette alt til very low uten noe effekt på fps så er vel bare at motoren ikke er helt lagd for det dem har fått til sålangt, dunno Endret 24. desember 2017 av Avean Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Får teste sent i romjula med hovedmaskinen. Bør ikkje være så mye flaskehals der, selv om sli neppe støttes Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Er det noe spesielt man kan gjøre på planetene ennå. Ang mission og slikt ?. Har ikke orket og kjøpe meg noen nye skip osv ennå. Så har bare en liten aurora ennå Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Er det noe spesielt man kan gjøre på planetene ennå. Ang mission og slikt ?. Har ikke orket og kjøpe meg noen nye skip osv ennå. Så har bare en liten aurora ennå Bare hente supplies, helt enkle ting. Jeg bare flyr rundt og møter andre spillere og er morro bare d å fly rundt syns jeg. Så fort dem får fikse performance og mer innhold så blir dette knall. 1 Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Dette er et spill som introduserer så mange faktorer og grensesprengende elementer det har aldri vært testet før, pågår AI som trenger next gen Amazon på topp, som sagt mange ganger før Å gjenskape Naturen er ikke enkelt. Har vært mye "goon" virksomhet her og tullegutter men dette spillet vil bli success, så kan call of mummy fans ha sine spill eller BF 9 the mummy similator. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Dette er et spill som introduserer så mange faktorer og grensesprengende elementer det har aldri vært testet før, pågår AI som trenger next gen Amazon på topp, som sagt mange ganger før Å gjenskape Naturen er ikke enkelt. Har vært mye "goon" virksomhet her og tullegutter men dette spillet vil bli success, så kan call of mummy fans ha sine spill eller BF 9 the mummy similator. Fandens oldemor noe funker ikke i 4k, på forumet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 Fortsatt en god del ytelsesproblem i 3.0 men det er virkelig som å sette seg inn i en tidsmaskin og reise 100år fram i tiden og sette seg ned og spille framtidens sci-fi spill. Det kan ikke sammenlignes med noe som helst annet. Detaljnivået er utav en annen verden. Nå kan man jo reise til andre planeter og lande der. Ikke så mye å gjøre enda men ufattelig at dem har fått til dette. Lander på en planet og ser opp så ser du ikke bare en vanlig "Skybox" som alle andre spill benytter for å simulere himmelen men du ser stjerner og objekt langt unna som du faktisk kan reise til. Du ser opp mot faktisk innhold, samme når du ser på en planet utenifra. Det er virkelig en spesiell følelse. Ytelsesproblem er vel det første dem burde få fikset og mer innhold men er helt latterlig imponert over hva dem har fått til. Må si meg enig i dette. Etter mye ytelseproblemer og krasj i PTU fikk jeg nå endelig tatt en runde med "mindre" ytelseproblemer og landet på Daymar med mitt eget skip. Den stillheten når du går ut av skipet i ingenmansland på en flekk på en gigantisk planet.. hører kun vinden og ser støvet som blåser.. går inn på en stasjon, ser ut av vinduet og ut mot himmelen .. og vet alt er der.. så kommer musikken.. ja der kom gåsehuden gitt Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Kom over dette: New Sneak Peak from Squadron 42. -- https://player.vimeo.com/video/245292162 Also a new interview with Tony Zurovec the director of the Persistent Universe. CIG is trying to get Service Beacons out with 3.1, but since they're switching to a quarterly release system it's hard to predict. They think they'll have first-pass functionality for 3.1 covering a few kinds of services. You can request services from players or NPCs (unclear if you have a choice, I'm betting you don't) You can name a price on the service you want, set limitations on the reputation of the service provider, set a time limit on delivery, limit the request to within your org. Services could be fuel, rescue after ejecting, combat assistance when you've been interdicted, or other services eventually. The game detects when your contract conditions have been satisfied, and automatically pays the service provider with money you placed in escrow when you created the request. The next step after basic resource trade will be tweaking components and selling those. The step after that would be creating components wholesale through manufacturers who you have a contract with. You should be able to create a service beacon request for marked cargo to be picked up and dropped off at some specified area. "He may be a thief, but he hasn't stolen a lot yet so it's not on his record", meaning he could get your cargo contract even if you've specified reputation limits. And then he could fence those goods if he wanted too. Fencing stolen goods will give you a fraction of their normal value. Most of the subsumption framework is coming together for 3.0, but there's still some iteration to be done to allow areas to be populated with appropriate content dynamically according to the characteristics of that area. They want to add a lot more encounters to the library they pull from and make them feel more natural/cohesive to the player. They're able to move to a time-based release schedule instead of feature-based releases because a lot of major tech is in-place. The bulk of the work going forward is incremental on stuff they've already built, meaning it can be delivered in smaller pieces. When a player is targeted by a bounty and they log off, their character remains in-world and vulnerable as long as they're in sight. When a player logs off out of sight, they're "safe", but the bounty won't "expire". Bountys must be resolved through an action. When a player has a bounty and they interact with public services and infrastructure, they'll "ping" their location to hunters. Bounties can be resolved by suffering consequences like fines, jail time or death depending on the severity of your crimes. Orgs will have their own reputations which are a byproduct of the reputations of the its members. Org leaders can set limits on the reputation of members so that they can be automatically ejected if they do something bad. So you control your org's reputation by restricting its membership to players who have the reputation you want. Endret 26. desember 2017 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. desember 2017 Del Skrevet 28. desember 2017 (endret) https://www.rockpapershotgun.com/2017/12/27/watch-an-hour-of-star-citizens-campaign-squadron-42/ Kommentarfeltet er alltid morsomt å lese når det er snakk om kontroversielle spill Jeg synes forøvrig den timeslange visningen fra singlepalyerspillet var imponerende som vanlig. Gleder meg mest til å spille MMO delen og helst i VR men det er ønsketenkning fra min side. Endret 28. desember 2017 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Slik kommer jeg til å spille Star Citizen! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Slik kommer jeg til å spille Star Citizen! Det må være helt perfekt i VR siden alt av interaktive ting er fysiske ting man kan røre. Må være helt sykt med VR briller og touch kontrollere. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Slik kommer jeg til å spille Star Citizen! Det må være helt perfekt i VR siden alt av interaktive ting er fysiske ting man kan røre. Må være helt sykt med VR briller og touch kontrollere. Ja men for å løfte opp ting med hendene (VR kontrollere) så krever det at utviklerne legger til støtte for det. Slik som denne karen spiller med VorpX så er ikke det mulig. Men det er fortsatt mer innlevelse enn å se spillet på en skjerm. Beste hadde vært støtte for full roomscale med VR kontrollere, det er da jeg virkelig føler at jeg er tilstede inni spillet, når jeg fysisk i virkeligheten kan gå rundt med beina mine og interagere med ting i spillet med hendene mine, følelsen av tilstedeværelse da er helt ekstrem i forhold til når man kun kan se rundt med hodet og må bruke mus og tastatur. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Noen som har en god profil for 2x Thrustmaster 16000M-opsett for Star Citizen å dele? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Ser de har gitt nettsiden et ansiktsløft. Men det er fortsatt helt hinsides treigt... Hvordan er det for dere? Søkte nettopp, men fant omtrent ingenting rundt dette. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Ser de har gitt nettsiden et ansiktsløft. Men det er fortsatt helt hinsides treigt... Hvordan er det for dere? Søkte nettopp, men fant omtrent ingenting rundt dette. Denne kom for en time siden på mail: New Website January 26, 2018 Dear Citizen, Yesterday we launched our newly redesigned website, streamlined to provide a more intuitive, user-friendly experience, especially for those new to Star Citizen. Check it out here, if you haven’t already. You’ll notice the site has been organized into three sections: The Star Citizen section includes information on the game and its lore, along with video tutorials to help incoming players master the basics, from account creation to simple movement and dogfighting. The Squadron 42 section (much of which was already rolled out in December) introduces players to the cinematic single-player campaign and aims to provide monthly updates on its development. The RSI section is where current players can interact with the community and stay up on the status of the games. It includes a live Roadmap, which provides a new level of insight into Star Citizen’s development process. The Roadmap pulls information directly from our internal database, displaying high-level “epic” tasks and issues, and updating dynamically as component features and optimizations are completed. Please note that the current state of the Roadmap is not exhaustive and epics will continue to be added as they become scheduled for our quarterly releases. Along with the website relaunch, we are excited to announce that CitizenCon will be held in Austin, Texas this year, returning to the birthplace of both CitizenCon and Star Citizen itself. To celebrate, we have some new merchandise and packages available in the store, including a new Star Citizen T-shirt, the svelte mousepad from Whitley’s Guide, and the Loot and Scoot ship package from Drake Interplanetary. The overhaul unveiled yesterday is the first of several updates we’ll be making to the website in the coming months, including improvements to the RSI Community section and the store. We welcome your feedback, as we continue to share the experience. Sincerely, The Star Citizen Team 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå