MrL Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hvor lenge må vi vanlige dødelige vente for å få kloa i 3.0? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg leser at jeg bare må bli bestevenn med deg Aetius, så jeg får lov til å leke med parken din. Hey, ingen tvil om at jeg vil trenge mannskap ja, spesielt til Merchantman og Orion, og kanskje også 600i. I tillegg snuser jeg på å skaffe meg en Carrack og/eller kjøpe tilbake Pioneer'n. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. desember 2017 Del Skrevet 8. desember 2017 Hvor lenge må vi vanlige dødelige vente for å få kloa i 3.0? 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Noen som lot seg friste på jubileumssalget da? Ja... i 2015 Kjøpte en banu merchantman, men vurderer nå å bytte den inn i en Constellation Aquila og evt oppgradere min avengis stalker til cutlass black Øhm. Merk at Merchantman økte fra $250 til $350 i våres... som vil si at den har en upgrade value på $350, men melt value "kun" lik det du faktisk har betalt for den. Om du ga $250 for den, får du $250 tilbake i store credits om du melter den. Om din avenger stalker er en standalone kan du vurdere å melte den for en Hawk (mens den fremdeles er på salg frem til i morgen) og oppgradere denne til Cutlass slik at du får LTI. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Noen som lot seg friste på jubileumssalget da? Ja... i 2015 Kjøpte en banu merchantman, men vurderer nå å bytte den inn i en Constellation Aquila og evt oppgradere min avengis stalker til cutlass black Øhm. Merk at Merchantman økte fra $250 til $350 i våres... som vil si at den har en upgrade value på $350, men melt value "kun" lik det du faktisk har betalt for den. Om du ga $250 for den, får du $250 tilbake i store credits om du melter den. Om din avenger stalker er en standalone kan du vurdere å melte den for en Hawk (mens den fremdeles er på salg frem til i morgen) og oppgradere denne til Cutlass slik at du får LTI. Hva kan jeg da evt gjøre med Merchantman ? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Du kan selvsagt melte den, men du mister da den $100 besparelsen du i utgangspunktet hadde ved å kjøpe den før prisoppgang. De andre alternativene er naturligvis å beholde den som den er, eller oppgradere til et dyrere skip (Carrack, Reclaimer, Genesis Starliner, 600i, Prowler, Hull E, Hammerhead eller Polaris). Et siste alternativ, om den er giftable, er å selge den til noen andre. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Når dere kjøper skip for ekte penger forsvinner ikke litt av gleden med å skaffe seg de samme skipene ved å spille spillet? Jeg liker tanken på å begynne med det verste skipet og så sakte bygge meg opp. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Jo, forsåvidt, men det er nok å ta av når det gjelder skip, og flere vil komme. Jeg har investert endel i spillet selv, men enkelte konkrete skip har jeg planer om å la ligge til spillet kommer ut for å ha noen mål å strekke meg mot. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Når dere kjøper skip for ekte penger forsvinner ikke litt av gleden med å skaffe seg de samme skipene ved å spille spillet? Jeg liker tanken på å begynne med det verste skipet og så sakte bygge meg opp. Jo, og derfor har jeg egentlig ikke tenkt å kjøpe flere skip før spillet kommer ut, men kanskje bytte litt rundt på de jeg har. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) Her er noen av mine egne screencaps fra 3.0, i tilfelle noen her ikke har sett noe særlig derfra. Endret 11. desember 2017 av Aetius 2 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Ser særdeles bra ut, har dog sett endel på streams mens jeg har gjort andre ting, så har fått sett endel fra 3.0 Gleder meg til det kommer til oss vanlige Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Personelig synes jeg det er gørr kjedelig og starte med det det beste i spill. Alltid mest morsomt og bygge seg opp fra ingenting til toppen ingame. Kjøpte hornet pakka som early adopter få og få fysisk samleutgave ved release. Men kommer ikke til og bruke horneten før jeg har opparbeida meg en ingame. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) Har ikke fått sett videoen selv ennå, men kom over dette summaryet av videoen øverst nå i sted. https://player.vimeo.com/video/245648277 Summary: For multicrew ship stations, they've got basic implementations of helm and weapons on the Idris (needed for the Gamescom demo) but they haven't done stations like Engineering yet. They have placeholders for NPCs to use in SQ42. The holosphere in the center of the Idris' bridge will eventually allow you to select targets and tell gunners to focus on them. This could be applied to other big ships with holospheres, but for now they're just working on the Idris. The 600i is considered to be in the Constellation size-class and filling a Luxury role. The recent ship configuration changes haven't changed that. It's too early to say whether the Javelin will still have modules. They've built out a Javelin for SQ42, but the version of the Javelin in the PU will be somewhat different as the games have different needs. There are a couple of ships in early stages of development which will use drones. "Salvage, repair and mining". Render-to-texture is intended to allow footage captured by players in-game to be displayed in-game, for example for news broadcasting. There will be transportation hubs/networks in big locations allowing you to get around quickly, like a Monorail. There'll be a few handcrafted high-detail areas in large procedural cities, and you should be able to use this transportation to get between those pockets. There will be undiscovered planets and/or systems which are not initially displayed on the starmap. The Terrapin won't be in 3.0 but it will follow shortly after In the long-term they still want a way for players to "agent smith" into a friend's NPC, allowing friends to play together even if their main characters are far apart. They haven't fully decided how they'll regulate traffic on city planets yet. They want you to be able to fly low between buildings 'cause it's fun, but they don't want you to crash into open populated areas where a bunch of players could get hurt. Crashing into buildings is more acceptable because the buildings won't get damaged. Modular spacestations will have docking collars to accommodate large ships. And the Idris specifically is able to land on planets. Endret 18. desember 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Offisiell Squadron 42 livestream presentasjon klokken 9 i kveld https://www.twitch.tv/starcitizen 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 3.0 er nå åpen for alle!! (som kopier konto til PTU). https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/4/thread/ptu-3-0-0-all-backers-test Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Offisiell Squadron 42 livestream presentasjon klokken 9 i kveld Denne ble utsatt et døgn, til kl 9 i kveld (om en time) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Fy flate kor fint main officen til cloud imperium var. Space dør og alt. Sykeste interiøret jeg har sett. Må koste noe enormt og ha så mange utviklere som jobber døgnet rundt i så mange år, ikke rart spillet er dyrt å utvikle. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Ikkje så høy fps akkurat Håper min Intel Optane 900p faktisk gjør en forskjell i dette spillet Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Fy flate kor fint main officen til cloud imperium var. Space dør og alt. Sykeste interiøret jeg har sett. Må koste noe enormt og ha så mange utviklere som jobber døgnet rundt i så mange år, ikke rart spillet er dyrt å utvikle. Nei, godt å høre at alle pengene fra kickstarteren og dyre skip går til verdige formål som fancy dører for kontoret deres... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Er det noen måte å komme seg kjappere inn til planetene? Tar sykt lang tid... EDIT: Never mind, problemet var at landing gear var nede. Endret 22. desember 2017 av MrL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå