Sirius Cobra Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Var det ikke noe snakk om at de skal slippe 3.0 i løpet av Gamescom? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Gleder meg vanvittig. Bare det å få tilgang til å lande på planeter og gå rundt er nok innhold for å tilfredstille meg noen år hehe. Jeg spiller det nesten daglig fra før av med det lille innholdet som er nå. Har et andromeda skip :o Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det store høydepunktet blir nok livestreamen i morgen (fredag) kl 21. https://www.twitch.tv/starcitizen 3.0 slippes ikke i løpet av Gamescom. Det er nok fortsatt noen uker til de første brukerne får prøve det i sin helhet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Ahh, da misforsto jeg vel hva dem mente i en video. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Satan det ser bra ut! Jeg hadde donert en lunge for å bare kunne tusle rundt som en sivil person i VR. Gå rundt på stasjonene og se på utsikten, være passasjer på et skip etc. Hadde ikke trengt å være så mye interaksjon med det første bare det å være tilstede og gå rundt å kikke hadde vært nok. Endret 24. august 2017 av Enceladus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Var det ikke noe snakk om at de skal slippe 3.0 i løpet av Gamescom? Det var det man håpet på i 2016. Tar sin tid Tipper 3.0 ikke er klar før om enda en stund til, men de skal vise frem en del fra 3.0 i morgen hvertfall. Det er sikkert. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ser virkelig frem til 3.0. Har ikke spilt på en stund nå. Er vel på tide med et nytt skip også. Har bare den Euroraen. Ser rimelig teit ut. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg er på nippet til å kjøpe en 600i, men det er mye penger, og har bare en brøkdel av lastekapasiteten til en Carrack. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg beheholder min Eurora. Mye gøyere å bygge seg opp fra omtrent ingenting. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 En stund siden jeg har holdt meg oppdatert nå. Vil det i 3.0 bli mulighet for å spille som smugler etc? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg beheholder min Eurora. Mye gøyere å bygge seg opp fra omtrent ingenting. Jeg har en 325A, men skulle gjerne hatt noe med mer lastekapasitet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 For øvrig, noen som vil være med i en "norsk" organisasjon med fokus på rollespill og utforskning?The Nansen Club Will you go fearlessly into that good night?Will you without hesitation risk your life for knowledge and the future of the human race?Will you explore the furthest reaches of the universe, simply because it's there?Will you seek knowledge new and old, exciting and mundane, and preserve it for the good of humanity, without seeking reward or glory?Ut explorarent humanum est! Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Joiner jeg. "Starlicious" på RSI 1 Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) gamescon promotions for star citizen Code to use: GAMESCOM2017https://robertsspaceindustries.com/promotions/glaive2017gamescomhttps://robertsspaceindustries.com/promotions/promogamescom2017noxhttps://robertsspaceindustries.com/promotions/miscprospectorgamescomhttps://robertsspaceindustries.com/promotions/2017gamescomroverhttps://robertsspaceindustries.com/promotions/AuroraLXgamescom2017https://robertsspaceindustries.com/promotions/gamescomdragonflypromohttps://robertsspaceindustries.com/promotions/promocutlassblack2017https://robertsspaceindustries.com/promotions/2017gamescomroverhttps://robertsspaceindustries.com/pledge/Standalone-Ships/AOPOA-NOX-Gamescom2017https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/By-Air-And-Land-Starter-Nox-Gamescom2017https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/By-Air-And-Land-Starter-Rover-Gamescom2017https://robertsspaceindustries.com/pledge/Standalone-Ships/Dragonfly-Black-Gamescom2017 Endret 26. august 2017 av Lugmeister Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Etter å ha sett Gamescom presentasjonen i går begynner jeg å bli en smule skeptisk. Fy f**n så mye bugs! Jeg lurer på om alle funksjonene og elementene de ønsker å ha med i spillet til syvende og sist kan kjøre sammen i en suppe med en bugsfree opplevelse på normal ytelse. Jeg håper virkelig de har gjort tilstrekkelig med testing på at dette faktisk er mulig, for akkurat nå virker det som de ønsker å ha med alt for mye ift. hva spillmotoren/nettverket faktisk takler. Endret 26. august 2017 av MrL Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 den presentasjonen de hadde på forrige event var bedre. mye av det som var i går var om det anskitsgjenkjennig og styring som hadde vel mye fokus. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Etter å ha sett Gamescom presentasjonen i går begynner jeg å bli en smule skeptisk. Fy f**n så mye bugs! Man må forvente bugs i en alfaversjon. Dessuten er det vi så aller siste versjon, som ikke er testet skikkelig internt engang. Ville du heller foretrukket en bugfri demo som var satt opp på forhånd, slik andre spillselskaper gjør? Da ville vi fått se noe gammelt nytt ... Jeg synes det tross alt er bedre å se noe nytt og helt ferskt. Så får man være litt overbærende med bugs. Jeg lurer på om alle funksjonene og elementene de ønsker å ha med i spillet til syvende og sist kan kjøre sammen i en suppe med en bugsfree opplevelse på normal ytelse. Jeg håper virkelig de har gjort tilstrekkelig med testing på at dette faktisk er mulig, for akkurat nå virker det som de ønsker å ha med alt for mye ift. hva spillmotoren/nettverket faktisk takler. Spillmotoren har blitt endret fortløpende for å passe bedre til Star Citizen. CIG sier at ca. 2/3 av Cryengine (nå Amazon Lumberyard) er endret. Og ting virker mye bedre i "Star Engine" enn i Lumberyard. Man har bl.a. 64-bit maps, som vil si en kube ca. ut til Plutos bane; sømløs overgang fra romskip til rommet eller fra rommet til landing på planet/måne; soner (Zones) som gjør at man kan dele opp en map i så mange mindre deler man vil (soner inni soner), som f.eks. innsiden av et romskip er en sone, mens utsiden er en annen. I store romskip har man typisk mange soner. En spennende ting som kommer snart er tjenermaskenett (Server Mesh), som i korthet går ut på at instanser (instances) og store eller små soner kjøres opp automatisk hos Amazon Cloud, slik at det kan være nærmest ubegrenset antall deltakere samtidig i samme "instans". De forskjellige tjenerne kommuniserer med hverandre slik at spillerne kan "se" inn i en annen tjener (som egentlig er en annen sone). Man kan fly sømløst fra én tjenersone til en annen, på en annen tjener, akkurat slik man nå kan gå sømløst fra inne i et skip til rommet og omvendt. Dette betyr at vi vil kunne ha store "instanser" med hundrevis, kanskje tusenvis, av skip og spillere i samme område - litt som EvE Online, bortsett fra at i Star Citizen kan ting foregå inne i romskip også, samtidig. Endret 28. august 2017 av Prognatus 3 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Etter å ha sett Gamescom presentasjonen i går begynner jeg å bli en smule skeptisk. Fy f**n så mye bugs! Man må forvente bugs i en alfaversjon. Dessuten er det vi så aller siste versjon, som ikke er testet skikkelig internt engang. Ville du heller foretrukket en bugfri demo som var satt opp på forhånd, slik andre spillselskaper gjør? Da ville vi fått se noe gammelt nytt ... Jeg synes det tross alt er bedre å se noe nytt og helt ferskt. Så får man være litt overbærende med bugs. Jeg lurer på om alle funksjonene og elementene de ønsker å ha med i spillet til syvende og sist kan kjøre sammen i en suppe med en bugsfree opplevelse på normal ytelse. Jeg håper virkelig de har gjort tilstrekkelig med testing på at dette faktisk er mulig, for akkurat nå virker det som de ønsker å ha med alt for mye ift. hva spillmotoren/nettverket faktisk takler. Spillmotoren har blitt endret fortløpende for å passe bedre til Star Citizen. CIG sier at ca. 2/3 av Cryengine (nå Amazon Lumberyard) er endret. Og ting virker mye bedre i "Star Engine" enn i Lumberyard. Man har bl.a. 64-bit maps, som vil si en kube ca. ut til Plutos bane; sømløs overgang fra romskip til rommet eller fra rommet til landing på planet/måne; soner (Zones) som gjør at man kan dele opp en map i så mange mindre deler man vil (soner inni soner), som f.eks. innsiden av et romskip er en sone, mens utsiden er en annen. I store romskip har man typisk mange soner. En spennende ting som kommer snart er tjenermaskenett (Server Mesh), som i korthet går ut på at instanser (instances) og store eller små soner kjøres opp automatisk hos Amazon Cloud, slik at det kan være nærmest ubegrenset antall deltakere samtidig i samme "instans". De forskjellige tjenerne kommuniserer med hverandre slik at spillerne kan "se" inn i en annen tjener (som egentlig er en annen sone). Man kan fly sømløst fra én tjenersone til en annen, på en annen tjener, akkurat slik man nå kan gå sømløst fra inne i et skip til rommet og omvendt. Dette betyr at vi vil kunne ha store "instanser" med hundrevis, kanskje tusenvis, av skip og spillere i samme område - litt som EvE Online, bortsett fra at i Star Citizen kan ting foregå inne i romskip også, samtidig. Greit nok at du forsvarer Star Citizen slik du gjør, men vær klar over at å si ting som "med hundrevis, kanskje tusenvis" viser at du egentlig ikke vet hva du snakker om. Det ser mer og mer ut som at Star Citizen blir med drømmen, dessverre. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Godt å se at optimismen er på plass. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) En spennende ting som kommer snart er tjenermaskenett (Server Mesh), som i korthet går ut på at instanser (instances) og store eller små soner kjøres opp automatisk hos Amazon Cloud, slik at det kan være nærmest ubegrenset antall deltakere samtidig i samme "instans". De forskjellige tjenerne kommuniserer med hverandre slik at spillerne kan "se" inn i en annen tjener (som egentlig er en annen sone). Man kan fly sømløst fra én tjenersone til en annen, på en annen tjener, akkurat slik man nå kan gå sømløst fra inne i et skip til rommet og omvendt. Dette betyr at vi vil kunne ha store "instanser" med hundrevis, kanskje tusenvis, av skip og spillere i samme område - litt som EvE Online, bortsett fra at i Star Citizen kan ting foregå inne i romskip også, samtidig. Greit nok at du forsvarer Star Citizen slik du gjør, men vær klar over at å si ting som "med hundrevis, kanskje tusenvis" viser at du egentlig ikke vet hva du snakker om. Jeg vet godt hva jeg snakker om. Det er nok du som er dårlig informert. Hadde du fulgt med på prosjektets oppdateringer ville du også sett hva dette gjelder. Det ser mer og mer ut som at Star Citizen blir med drømmen, dessverre. Der er du også dårlig informert. Utviklingen nærmer seg endestasjonen mer og mer, dag for dag. Endret 12. september 2017 av Prognatus 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå