Istapp Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det er bare sunt å være litt skeptisk. Men sjekk ut noen "Around the Verse" videoer på kanalen deres, det kommer hver torsdag. Noen av de ser ut som de lider av klinisk utbrenthet... Ta det med ro, disse folka går neppe rundt grøten. Vil heller tro de jobber på spreng. https://www.youtube.com/user/RobertsSpaceInd/videos 1 Lenke til kommentar
NG Greed Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Noen andre norske som har fulgt med spillets utvikling? Skal komme ny patch (3.0) med måner man kan lande på, gjøre missions og mye mer til sommeren Post gjerne Ingamenavn så kan jeg legge dere til norske klanen jeg er med i. Om du ikke har sett noe av spillet burde du sjekke det ut! (Sjekk også ut Gamescom 2016 og Citizencon 2016 demo for det nyeste!) https://www.youtube.com/watch?v=lJJ9TcGxhNY Kan også få 5000 ingame currency om du registrerer deg med referral kode: STAR-TKVC-CQ9N https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-TKVC-CQ9N 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Litt lenger ned på siden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464164 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Moderatormelding En lignende tråd er flettet inn i tråden. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Noe overraskende at Star Citizen var ferdig i 2015. Endret 1. mai 2017 av Zork 6 Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hehe, løyen du. Den kroken må du lenger ut på landet med. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Noe overraskende at Star Citizen var ferdig i 2015. Ja, de har bare glemt å gi beskjed. 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Så, har dere innsett at penga er borte enda, eller er det fortsatt brannslukking på gang? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 På dette punktet er Duke Nukem Forever 2 mer realistisk enn at det kommer noe dugelig av dette prosjektet. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Nøff said. Jeg dauer. Hvor mange av disse prosjektene tror du det ble jobbet kontinuerlig med? (Svaret er kanskje half life 2) Selv har jeg satt opp varsel på denne tråden full av optimister: https://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3773253&pagenumber=17#lastpost Endret 1. mai 2017 av Lilac1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 På dette punktet er Duke Nukem Forever 2 mer realistisk enn at det kommer noe dugelig av dette prosjektet. Tidenes klovn du. 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) Nøff said. Ehh.. Star Citizen har vært i utvikling i 5 år nå. Ikke for å snakke om at de ikke vet når det vil bli ferdig. Endret 14. mai 2017 av Stormwolf 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Forskjellen mellom Star Citizen og alle disse andre spillene er at Star Citizen er brukerfinansiert Etter 5 år så skulle man tro at folk begynner å bli lei av å vente, for noe de har betalt for Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Merker det er mange uinformerte meninger ute å går. Både om selve prosjektet og om program/spillutvikling generelt. Vi diskuterte dette en del her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1772387 Spartapus (glimrende nick forresten) skriver blant annet at kritikken bærer mer preg av smålig sutring enn konstruktiv kritikk, og det er jeg helt enig i. Folk burde i det minste sette seg litt inn i hva det går ut på før de spytter inn kommentarer på måfå. For å prøve å få tråden her på rett spor igjen: Har folk gjort seg opp noen meninger om hvilke(n) rolle(er) de vil ha i PU (Persistent Universe) på sikt? For de som faktisk kommer til å spille det da... Selv har jeg hatt explorer lenge i tankene, men synes faktisk det meste virker interessant ut på sin måte. Kommer nok til å i det miste teste ut alle yrkene. Noen som er med i norske eller nordiske organisasjoner? Teknologien de utvikler i blant annet Frankfurt er helt rå. Gleder meg til å se når de for alvor begynner å lage innhold med alle disse verktøyene. Og regner med de fleste kjenner igjen han her: https://youtu.be/y78PPfs1NXc?t=23m45s God 17. mai. Endret 17. mai 2017 av Istapp 4 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Spartapus (glimrende nick forresten) skriver blant annet at kritikken bærer mer preg av smålig sutring enn konstruktiv kritikk, og det er jeg helt enig i. Folk burde i det minste sette seg litt inn i hva det går ut på før de spytter inn kommentarer på måfå.+1 I mine øyne bærer kommentarer som Så, har dere innsett at penga er borte enda, eller er det fortsatt brannslukking på gang?og På dette punktet er Duke Nukem Forever 2 mer realistisk enn at det kommer noe dugelig av dette prosjektet.kraftig preg av at dette er noen som ikke følger med på utviklingen. Ja, det går sakte - ihvertfall når man sitter entusiastisk på sidelinjen og venter - men det går i det minste fremover. Ja, jeg kan forstå at enkelte av dem som backet på et tidlig tidspunkt kan føle seg snytt, men disse har allerede hatt mulighet for refund. Like fullt er det ikke slik at dette prosjektet har feilet, eller viser tegn til å skulle feile i nær fremtid. Dem som bryr seg står fritt til å følge med på oppdateringene utvikler kommer med hver eneste uke, men det vil vel alltid være enkelte mennesker som foretrekker å komme med oppgulp uten holdbare argumenter fremfor å finne ut av hva utvikler faktisk har i gjære. For å prøve å få tråden her på rett spor igjen: Har folk gjort seg opp noen meninger om hvilke(n) rolle(er) de vil ha i PU (Persistent Universe) på sikt? For de som faktisk kommer til å spille det da... Selv har jeg hatt explorer lenge i tankene, men synes faktisk det meste virker interessant ut på sin måte. Kommer nok til å i det miste teste ut alle yrkene. Noen som er med i norske eller nordiske organisasjoner? Jeg og en kompis startet opp en organisasjon som er i vekst, og foreløpig består av ca 40% nordmenn og 60% blanding av briter, tyskere og diverse. Vi kommer til å starte med cargo, fordi vi innbiller oss at det er der de lette/sikre inntektene ligger, men målet vårt er å etterhvert få prøvd litt av alt. Vi ønsker at organisasjonen skal fungere som en slags felleskasse der vi går sammen om å tjene penger som vi kan investere i skip og utstyr som vi alle kan ha nytte og glede av, fremfor at hver og en av oss skal individuelt måtte slave seg opp til nok valuta for å kunne skaffe seg noe halv-ålreit. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Istapp: Jeg tenker å gjøre exploration og kanskje litt mining. Er totalt uinteressert i krig, egentlig. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Eneste jeg bekymrer meg litt for er om jeg vil orke å spille spillet på skjerm uten VR. Jeg er helt klart i et lite mindretall og regner med at det vil forbli slik i noen år til inntil andelen spillere med VR blir såpass mange at vi ikke kan ignoreres. Regner med Generasjon 2 og 3 VR vil øke andelen betraktelig når teknologien er forbedret og billigere. Men jeg har jo alltids Elite Dangerous da som er ypperlig i VR med HOTAS. Stadig flere spill støtter også VR, siste nytt er at Everspace får full VR støtte Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg og en kompis startet opp en organisasjon som er i vekst, og foreløpig består av ca 40% nordmenn og 60% blanding av briter, tyskere og diverse. Vi kommer til å starte med cargo, fordi vi innbiller oss at det er der de lette/sikre inntektene ligger, men målet vårt er å etterhvert få prøvd litt av alt. Vi ønsker at organisasjonen skal fungere som en slags felleskasse der vi går sammen om å tjene penger som vi kan investere i skip og utstyr som vi alle kan ha nytte og glede av, fremfor at hver og en av oss skal individuelt måtte slave seg opp til nok valuta for å kunne skaffe seg noe halv-ålreit. Slenger meg gjerne på dette. Hva heter dere? Antar dere har organisasjon inne på RSI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå