Nerowulf Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Ja, virker kult, men animasjonen såg litt clunky ut, men dette blir sikkert fiksa. Animasjonen skulle de gjøre om på sa de. Begynner litt seinere med å filme bevegelsene. Alt er såpass detaljert fra før, så tipper animasjonene blir bra etterhvert også Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Anniversary sale på gang nå, noen som har "investert"? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Na, mest pga at eg vil tene alt ingame, så eg har ikkje "pledga" sida eg fikk vite om spillet i 2012-13. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/14318-Design-Healing-Your-Spacemen Mye mer detaljer om skadesystemet/dødssystemet de kommer til å bruke i Star Citizen. Ser ganske interessant ut! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Burde lese i sammenheng med artikkelen "Death of a spaceman" Lenke til kommentar
Potestas Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hva er egentlig statusen på dette spillet? Greier ikke helt å holde meg oppdatert må jeg innrømme. Hva går spillet ut på? Og hvordan kan et romskip ingame koste 600$? 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Alpha modulen med hangar og racing er ute. Og fps modulen er vel sagt skal komme rett på nyåret. Du trenger ikke kjøpe skip til 600usd, du kan kjøpe et til 2500usd om du vil. Eller du kan kjøpe starter ship til 20usd. (+5usd for alpha tilgang) Eller du kan bare vente til release av spillet og kjøpe spillet på vanlig måte da. Eller for å svare på spørsmålet på en litt annen måte. Et skip kan koste 600(2500) fordi folk betaler dette for dem for å både ha dette skipet når de starter å spille, og for å støtte devs. Spillet går ellers ut på alt du kunne tenkte deg skal foregå i space. Racing, leke pirat og ta over andre skip, transport av goods, "gruve"drift m.m. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Hva er egentlig statusen på dette spillet? Greier ikke helt å holde meg oppdatert må jeg innrømme. Hva går spillet ut på? Og hvordan kan et romskip ingame koste 600$? Kort fortalt så er spillet fortsatt under utvikling. Noen elementer er på alfa stadiet mens andre har ikke blitt vist offentlig enda. Alfa versjonen av hele universet ("online-flerspillerdelen") hvor de forskjellige modulene som de lager blir satt sammen til ett, er vel planlagt mot slutten av 2015. Men tviler egentlig på at det blir før i 2016 en gang. Enspillerdelen (Squadron 42) blir gitt ut flere deler. Første del er ventet i andre halvdel av 2015 om jeg ikke husker feil. Spillet er som sagt delt i to. En single-player del som er historiedrevet hvor du flyr rundt og gjør forskjellige oppdrag (akkurat som de gamle Wing Commander seriene) og et "Persistant Univers" (PU). I PU står man ganske fritt til å gjøre nesten hva man vil. Man kan være bounty hunter som jakter på etterlyste personer. Man kan være pirat som plyndrer. Du kan utvinne mineraler og selge de. Transportere varer og/eller personer. Utforske nye og eksisterende solsystemer og mye mer. Er heller ikke noen måte å vinne spillet på. Det er et sandkassespill hvor det er opp til deg selv hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Potestas Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Liker hva jeg hører! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har investert ca 100 USD i Star Citizen (325i interceptor pluss diverse småting). Kommer ikke til å legge mer penger i spillet, jeg vil nok heller prøve å tjene meg opp til andre ting via ingame-penger. Men ja, spillet ser jeg frem til. Burde gå greit å fordrive tiden med Elite: Dangerous som kommer ut 16. desember også. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Nå kan du kjøpe en destroyer til 17500kr (2500 USD) https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14335-Introducing-The-Javelin-Destroyer Tar det av litt nå?? Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Tar vel ikke noe mer av enn det allerede har gjort. Og de kommer til å få solgt alle, står folk i kø for å kjøpe en av de 200 som blir lagt ut for salg (4 bulks a 50stk). 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tar vel ikke noe mer av enn det allerede har gjort. Og de kommer til å få solgt alle, står folk i kø for å kjøpe en av de 200 som blir lagt ut for salg (4 bulks a 50stk). Ser på Star Citizen som en mulighet til å hjelpe spill industrien ta det neste steget de store korporasjonene ikke tørs å ta, Chris Roberts er en visionary, men i motsetning til Peter Molyneux klarer han virkelig å selge visjonen sin, hjelper å ha en fungerende prototype å vise teknologien også. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har ikke følgt så mye med dette spillet. Har bare lest at det klarte å samle inn "litt" penger under kickstarter. Men jeg synes det å selge skip til slike priser virker helt på tryne.... Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har ikke følgt så mye med dette spillet. Har bare lest at det klarte å samle inn "litt" penger under kickstarter. Men jeg synes det å selge skip til slike priser virker helt på tryne.... Copy Paste fra bunnen av siden Do I need to buy a Javelin?NO! Remember: we are offering these pledge ships to help fund Star Citizen’s development and because of player demand. All of these ships will be available for in-game credits in the final universe, and they are not required to start the game. The design goal is to make additional ships available that give players a different experience rather than a particular advantage when the persistent universe launches. Every sale supports expanding Star Citizen’s overall development, but none are required to gain full enjoyment from the game. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Spennende prosjekt dette, men venter til spillet er "ferdig" før de får mine penger. Viker som p2w faktoren er ganske stor da, ettersom noen får starte ganske mye bedre enn andre. Får se hvordan det innvirker på der ferdige spillet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er litt skeptisk spillet pga singleplayer delen. De burde bare kuttet single player, det er jo MMO som kommer til å ta av, og hver time brukt på å utvikle singeplayer er en time mindre utvikling på MMO delen..ikke bra. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg er litt skeptisk spillet pga singleplayer delen. De burde bare kuttet single player, det er jo MMO som kommer til å ta av, og hver time brukt på å utvikle singeplayer er en time mindre utvikling på MMO delen..ikke bra. Det er mange som har støttet dette prosjektet nettopp pga. enspillerversjonen Squadron 42. En del sier til og med at de ikke er interessert i MMO-en, kun enspillerversjonen. Så folk har forskjellig smak, og det er bra. Men forskjellen på de jeg har lest uttaler seg om at de foretrekker enspillerversjonen, og deg, er at du mener din preferanse skal gjelde for alle. 8 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg er litt skeptisk spillet pga singleplayer delen. De burde bare kuttet single player, det er jo MMO som kommer til å ta av, og hver time brukt på å utvikle singeplayer er en time mindre utvikling på MMO delen..ikke bra. Det er mange som har støttet dette prosjektet nettopp pga. enspillerversjonen Squadron 42. En del sier til og med at de ikke er interessert i MMO-en, kun enspillerversjonen. Så folk har forskjellig smak, og det er bra. Men forskjellen på de jeg har lest uttaler seg om at de foretrekker enspillerversjonen, og deg, er at du mener din preferanse skal gjelde for alle. Uannsett er ihvertfall skeptisen min til at de utvikles samtidig, det kan både svekke MMOet og singleplayer delen. Den beste løsningen ville kanskje være at hovedhistorien/oppdragene i begge spillene er relativt like og kan kunne gjøres offline og online. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg er litt skeptisk spillet pga singleplayer delen. De burde bare kuttet single player, det er jo MMO som kommer til å ta av, og hver time brukt på å utvikle singeplayer er en time mindre utvikling på MMO delen..ikke bra. Det er mange som har støttet dette prosjektet nettopp pga. enspillerversjonen Squadron 42. En del sier til og med at de ikke er interessert i MMO-en, kun enspillerversjonen. Så folk har forskjellig smak, og det er bra. Men forskjellen på de jeg har lest uttaler seg om at de foretrekker enspillerversjonen, og deg, er at du mener din preferanse skal gjelde for alle. Uannsett er ihvertfall skeptisen min til at de utvikles samtidig, det kan både svekke MMOet og singleplayer delen. Den beste løsningen ville kanskje være at hovedhistorien/oppdragene i begge spillene er relativt like og kan kunne gjøres offline og online. Singleplayer delen blir utviklet av et datterselskap av CIG; Foundry 42, og blir utviklet uavhengig av MMOet (persistant universe). Det er også samarbeidsmuligheter i hele historiedelen av Squadron 42, altså ikke bare enkelte skreddersydde samarbeidsoppdrag. Så det blir noe ala Dead Space 3(?). Med MMOet så har man også mulighet og hoste en egen privat dedikert server, som kjører på det samme som CIG sin persistant universe. Så i teorien hvis man har nok penger, kunnskap og maskinvare, så kan man drifte egen server som blir mer populært enn CIG sin, i teorien. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå